Društvo

ODRŽANA HENKELOVA TRADICIONALNA AKCIJA ČIŠĆENJA JEZERA ĆELIJE

Promo

Grad Kruševac, sa svojom okolinom, od posebnog je značaja za kompaniju Henkel Srbija imajući u vidu da se baš u ovom gradu nalazi vodeća fabrika ove kompanije, kao i regionalni logistički centar. Uzimajući u obzir sve pomenuto, ali i činjenicu da je Henkel posvećen održivom poslovanju i zaštiti životne sredine, kako globalno, tako i lokalno, jasno je zašto akcija čišćenja jezera Ćelije, koja je realizovana proteklog vikenda ima poseban značaj za kompaniju. Od samog početka projekta „Volim reku, a ti?“, koji kompanija Henkel Srbija realizuje u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS), čišćenje pomenutog jezera, koje se nalazi na nekoliko kilometara od centra grada, predstavlja akciju kojoj se posvećuje posebna pažnja. Sada već tradicionalno, četvrtu godinu zaredom, očišćeno je ovo vodeno bogatstvo Kruševca i tom prilikom izvučeno je oko 1000 kg otpada. Čišćenju jezera Ćelije priključili su se i zaposleni kompanije Henkel koji već godinama nesebično učestvuju u projektima koji za cilj imaju očuvanje naše zemlje, prirodnih resursa, ali i poboljšanje kvaliteta života ugroženih zajednica.

Promo 
foto: Promo

Ovim povodom, direktorka marketinga kompanije Henkel Milica Šljivančanin, izjavila je: „Jezero Ćelije od posebnog je značaja za našu kompaniju, te akcija njegovog čišćenja zauzima posebno mesto u našim srcima. Ali, pre svega želim da istaknem da smo svi u kompaniji veoma ponosni na projekat ,Volim reku, a ti?’ kojim podižemo svest o značaju očuvanja prirode. Posebno nam je drago što smo u ovom projektu naišli na idealnog partnera, Savez organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije, sa kojim delimo iste vrednosti, te imamo odličnu višegodišnju saradnju“.

„Čvrsto verujemo da projektima poput ovog, koji već četiri godine realizujemo sa kompanijom Henkel Srbija, postižemo dobre rezultate i zajedničkim snagama doprinosimo zaštiti vodenih površina i životne sredine uopšte. Očuvanje prirodnih resursa treba bude prioritet svakog pojedinca, a udruženi možemo učiniti našu planetu lepšim mestom za život“, izjavila je Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije.

Promo 
foto: Promo

Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a ove godine biće uklonjen otpad sa šest lokacija širom Srbije.

O Henkelu

Zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama, Henkel zauzima vodeće pozicije u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije globalni je lider na tržištima adheziva, sredstava za zaptivanje i funkcionalnih premaza. Sa poslovnim sektorom Consumer Brands, kompanija zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta, posebno u segmentima nege kose i deterdženata i kućne hemije. Tri najsnažnija brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2022. godini, Henkel je ostvario prodaju više od 22 milijarde evra i korigovani operativni profit od oko 2,3 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkelu i kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa konkretnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrstan tim od više od 50.000 ljudi širom sveta – ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim vrednostima, kao i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations.” Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.com

Promo