Na HR.Weekend dolaze svi koji diktiraju trendove u HR industriji

Promo

Weekend Media Festival od svog prvog izdanja pa sve do danas kontinuirano raste i programski se širi na nova područja, a sve s najvažnijim ciljem – ponuditi posetiocima nova znanja, uspostaviti nove trendove i doživljaje. Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekenda, zajedno sa agencijom Degordian, osmislili su HR.Weekend, festival koji je svojim nesvakidašnjim konceptom već zaintrigirao buduće posetioce.

Promo 
foto: Promo

Tako će se od 21. do 24. septembra u Rovinju održati prvi HR.Weekend, namenjen svim HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija, kao i svima zainteresovanim za razvoj i primenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima. Ovaj festival zamišljen je kao platforma za razmenu iskustava i razmišljanja s drugim stručnjacima u industriji, kao i predstavljanje najnovijih praksi i trendova u upravljanju ljudskim resursima.

Ko su ljudi koji diktiraju trendove u HR industriji?

Obvezno štivo svakog HR-ovca koji želi da biti u koraku s trendovima su godišnji izveštaji McKinsey, jedne od najvećih i najprestižnijih svetskih konsultantskih kompanija na svetu. Glavni i odgovorni za te izveštaje su Asmus Komm i Florian Pollner, partneri u McKinsey-u i upravo će oni stati na pozornicu HR.Weekenda i reći više o dramatičnoj promeni poslovnog okruženja kojoj upravo svedočimo.

Promo 
foto: Promo

Još jedno veliko ime koje dolazi na HR.Weekend je globalno poznati neuronaučnik dr Nikolaos Dimitriadis koji je radio sa gotovo svim svetskim kompanijama (IKEA, IBM, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca itd.) i proučavao 7500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dimitriadis primenjuje neuronauku u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina, te će na HR.Weekendu ponuditi odgovor na pitanje zašto neki lideri upravljaju promenama bolje od drugih i šta utiče na tu razliku.

Promo 
foto: Promo

Nove generacije i novi poslovni modeli

Više o temi leadership-a i o tome kako i zašto kompanije moraju da menjaju svoje poslovanje ako žele da privuku zaposlene Z generacije i kako to deluje na sve ostale generacije, govoriće predavačica leadership-a, etike i profesionalne prakse na School of Visual Arts - Munawar Ahmed. Ova gostujuća predavačica na Stanfordu uči iskusne timove kako da deluju efikasno, ali i s dozom ljudskosti. Ahmed upravo ovu kombinaciju smatra proverenim receptom za uspeh u vođenju ljudskih potencijala i čvrsto veruje da se može imati oboje.

Promo 
foto: Promo

Na putovanje kroz generacijske razlike u načinu kako brinemo o samima sebi povešće vas hrvatska klinička psihološkinja prof. dr sc. Nataša Jokić-Begić. Šta znači burnout, kako se razlikuje po generacijama i šta je važno današnjoj Z generaciji, pitanja su na koja će ponuditi odgovore u Rovinju. Na panelu „Mračne strane ličnosti kao pretnje organizaciji“, prof. Jokić-Begić govoriće o narcizmu, makijavelizmu i psihopatiji koji, nažalost, nisu retki u radnom okruženju.

Promo 
foto: Promo

Na panelu će joj se pridružiti Rajka Marković, psihološkinja s višegodišnjim iskustvom u organizacijskom razvoju i razvoju menadžera najvećih nacionalnim kompanijama, kako bi približila kako se ta mračna trijada manifestuje u radnom okruženju i šta možemo u organizaciji napraviti s takvim profilima ljudi.

Promo 
foto: Promo

Iz Srbije na HR.Weekend stiže i regionalno poznata stručnjakinja za brendiranje poslodavaca Katarina Šonjić, poznata kao “Kat on Coffee”, suosnivačica Employer BrandSprinta-a, koja će posetitiocima približiti metodologiju i alate employer brandinga koje i sama koristi i zastupa.

Promo 
foto: Promo

Na programu će se naći još pregršt aktuelnih tema od mentalnog zdravlja i inkluzije stranih radnika, zatim koliko top talenti imaju zaista uticaja na biznis rezultate, i kako se odnositi prema „low performerima”.

Prvi HR. Weekend održava se pod okriljem Weekend Media Festivala koji se već 16. godinu za redom odvija u staroj „Tvornici duhana u Rovinju“ i idealno je mesto za networking, a poznat je i širom regije po ludom i nezaboravnom zabavnom programu.

Sve vodeće kompanije već su rezervisale mesta za svoje HR stručnjake, stoga požurite po svoje ulaznice koje su trenutno dostupne po late bird cenama na stranici Hr.weekend.hr a sve novosti pratite putem službenih Facebook, Instagram i LinkedIn kanala.

Promo 
foto: Promo

Promo