Jedna od putnica koja je bila smeštena u hotelu u Tunisu gde je došlo do incidenta između naših turista i zaposlenih u hotelu, kaže za Kurir da je stanje u tom hotelu bilo očajno, ali da ipak nasilje nije rešenje.
Prema njenim rečima, oni su u drugi hotel prebačeni tek nakon pet dana, a na brojne probleme su naizlazili od samog trenutka dolaska u hotel.
- Nama je ponuđeno da pređemo u drugi hotel, ali da doplatimo 17 evra po osobi po danu, s tim što će agencija da izađe u susret da da 10 evra po danu, a mi 7 evra po danu... Iako je ovaj hotel gde smo prebačeni 100 evra jeftiniji, tražili su doplatu, ali smo ipak prebačeni bez doplate nakon onog incidenta.Od juče nemamo struje, nekih 19 sati smo bez struje - navodi jedna od putnica za Kurir.
Navodi da je u prethodnom hotelu bilo dosta problema.
- Bilo je prljavo, mravi se šetaju po sobi, iza kreveta je bio mravinjak, ali to nisu oni sitni mravi, nego neki krupni. U agenciji su tvrdili kako je to jedan od boljih hotela, a plaža ne postoji, tačnije ima samo jedna. Ono što su nam pokazali na slici je nešto sasvim drugo od ovoga što smo zatekli ovde. Neki koji su platili bungalov su dobili obične sobe, koje su jeftinije od bungalova - priča nam ona.
Dodaje da su se neprijatnosti nizale i da je nezadovoljstvo kod nekih eskaliralo.
- U sobi ne postoji frižider, a obećali su nam ga. Takođe, nema hladne vode za piće, već samo mlake. Neki ljudi s decom koji su dobili bungalov zatekli su puno buba i mrava, deca su vrištala, nisu htela da spavaju tu... Desilo se i trovanje hranom, očigledno nije bila sveža. Sobe nisu čišćene po četiri dana, a WC papir se uzimao na komad na recepciji. Vrata i brave su toliko slabe, da komotno mogu da se otvore ako neko uhvati kvaku malo jače - opisuje ona sav užas koji su doživeli.
Ističe da prvo veče nisu čak ni večeru dobili, iako im je obećano.
- Klima nije radila u sobama, juče je bilo 48 stepeni, prekjuče isto 48, u jednom momentu su nam na recpciji rekli da im je naređno da ugase klimu jer je navodno došlo negde do nekog kvara. Nestala je i struja i otišla sam do recepcije da vidim šta se dešava i zatekla scenu gde su krenuli turisti da se svađaju sa recepcionerima. Mnogi su doveli decu da spavaju u lobiju hotela, jer im klima nije radila i deca neće s bubama da spavaju - navodi sagovornica Kurira koja je želela da ostane anonimna.
Kaže da je tokom svađe situacija eskalirala i da su naši turisti recepcionerima pretili policijom, ali su i recepcioneri turistima takođe pretili policijom.
- Policija je došla u nekom mometnu, tri čoveka u civilu, bili su nekih pet minuta i otišli. Nisu čak ni pričali s našim turisima, a mi smo čekali da dođe vodič iz agencije i tu se smirila situacija. Juče kad smo trebali da se premestimo u drugi hotel opet je došlo do problema. Dali su nam da potpišemo papir da smo saglasni sa promenom hotela. Međutim, tamo je navedena jedna rečenica, a deo turista je shvatio da ne mogu da tuže agenciju u Beogradu, neki su tako razumeli - priča nam ona za novi problem.
Kaže i da čovek koji je došao po njih da ih vozi do drugog smeštaja nije hteo da krene dok svi ne potpišu taj papir.
- Tako da smo i juče imali situaciju da nas 30 sedi u autobusu, a njih 10 stoji ispred i raspravlja da li će moći da naplate od agencije nešto ili ne. Mi smo se žalili na neke stvaru, većina je rešena, ali svakako da agresija nije rešenje, pogotovo što nismo u Srbiji - zaključuje naša sagovornica.
Podsetimo, na društvenim mrežama pojavio se snimak srpskih turista koji su verbalno i fizički nasrnuli na radnike hotela u mestu Sus u Tunisu. Oni su nezadovoljni jer je navodno agencija prebukirala hotel, te su spavali u sobama čiji su zidovi buđavi i bez klime na 46 stepeni.
Za Kurir se oglasila i agencija koja je navela da su putnici odmah nakon incidenta prebačeni u drugi hotel, bez doplate.
Kurir.rs/ M. B.