HEINEKEN® SILVER OSVEŽAVA MUZIKU! Još par dana ostalo je do finala muzičkog takmičenja o kom pričaju svi DJ-evi u Srbiji

Promo

Vreme je da zavrtimo vinil, zakucamo ritam i pripremimo se za neverovatnu vožnju uz najtalentovanije muzičke virtuoze na srpskoj muzičkoj sceni! Još svega par dana ostalo je do proglašenja najboljih izvođača na jedinstvenom nadmetanju DJ-eva Let’s Mix It, gde je jedna od nagrada nastupanje rame uz rame sa svetskim zvezdama na brojnim međunarodnim festivalima.

Čak 75 učesnika prijavilo se za ovo uzbudljivo takmičenje koje je sinonim za vrhunsko miksanje i povezivanje mladih talenata, a 5 najboljih stići će do velikog finala. Njihovu muziku je ove godine “osvežio” Heineken® Silver, a kako i ne bi kada je stvoren jedinstvenim procesom odležavanja na -1° C.

Stručni žiri, koji se sastoji od tridesetak eminentnih ljudi iz muzičke industrije, podeljen je u nekoliko kategorija, kako bi se pokrili svi aspekti vrednovanja finalista. Pobednik se bira u nastupu uživo, a prema “hajpu” koji vlada ovih dana, biće to takmičenje o kom će da se priča.

Uostalom, prošlogodišnji pobednik, DJ i producent Dakman, ističe da mu je trijumf doneo mnogo, i da je to bila prava odskočna daska ka međunarodnoj karijeri.

„Kao i svakom umetniku, osnovni razlog učestvovanja mi je bio da me neko primeti. Vidljivost na sceni je jako bitna, pogotovo u ovom poslu koji je popularan i treba se izdvojiti iz mase. Pobeda mi je omogućila puštanje muzike u Barutani, što mi je došlo kao ostvarenje snova, a poseta jednog od najvećih festivala u Evropi u Amsterdam bilo je posebno iskustvo iz koga sam mnogo naučio”, kaže Dakman.

Njegovi setovi se odlikuju zvukom osamdesetih i devedesetih iz kojih crpi inspiraciju, a sve to uklapa u deep, house, techno sa primesama elemenata minimala. Ipak, njegova najjača strana je produkcija.

Promo 
foto: Promo

„Inovacije u našem poslu su jako važne. Jurim da uvek napravim nešto novo i drugačije, a Let's Mix It i Heineken® Silver tim su nam pružili mogućnost da se pokažemo, da se edukujemo i povežemo, što je potrebno svima koji u ovaj svet žele da uđu ozbiljno i profesionalno. Učestvovanje na raznim festivalima, nastupi po regionu i šire su ono o čemu svi sanjamo”, ističe DJ Dakman.

Za najbolji deo takmičenja mladi umetnik bira uzbudjenje koje je ga je “vozilo” od momenta kada je krenulo glasanje do finala.

„Adrenalin od momenta kada stanete za opremu da vežbate, pa do momenta kada napravite ceo set za takmičenje je zaista neponovljiv. Ja sam malo prošao kroz nova izdanja, razmislio o tome šta bi bilo cool da se zavrti, a da opet ne idem uz dlaku sa popularnim stvarima u tom trenutku. Set za takmičenje mislim da sam snimio iz četvrtog ili petog puta i svaki put je bio drugačiji. To je mene izdvojilo, a siguran sam da će i ove godine biti sjajnih traka”, zaključio je mladi DJ.

Četvrta generacija kandidata je spremna da zapali DJ pulteve, a glasanje je otvoreno do kraja meseca. Podršku svim takmičarima pružila je i Nadežda Dimitrijević koja iza sebe ima godine uspešne DJ karijere.

„Ceo proces izbora pobednika tokom ovih vrućih letnjih dana mnogo nam lakše pada uz lagani i osvežavajući Heineken® Silver. Stručni žiri će pažljivo ocenjivati tehniku miksanja svih učesnika, zato je bilo izuzetno važno da takmičari prikažu opremu, ali i ruke. Najbolji kandidati, sa najviše glasova publike i stručnog žirija, će proći u polufinale, a odande će se boriti za mesto u finalu i šansu da nastupaju rame uz rame sa svetskim zvezdama DJ scene. Pored neprocenjivog iskustva, pobednike očekuju i sjajne nagrade: od DJ Akademije do časova muzičke produkcije, Ableton Live, Analog DJ, miksanje na gramofonima, i mnoge druge vredne nagrade”, kaže Nadežda.

Osim domaće scene ovo takmičenje pruža priliku osvajanja stranog tržišta.

„Kroz LMI imali smo priliku da ostvarimo saradnje sa nekoliko kultnih klubova i festivala kako u zemlji, tako i po regionu i u Evropi, gde su naši učenici, DJ-evi, imali prilke da izraze svoj talenat. Ovaj program je postavio sjajan temelj i koncept, čiji je prevashodni cilj da domaće dj-eve odvede na pravi put”, dodaje Nada.

Takmičenje za afirmaciju mladih DJ-eva ove godine deo je posebne muzičke kampanje “Heineken® Silver Osvežava muziku”. Heineken® je godinama unazad organizator brojnih kulturnih i muzičkih dešavanja, a sve u cilju negovanja kulturne i muzičke veštine na našim prostorima.

Promo