SRPSKI TURISTI PREŽIVELI PAKAO NA LETOVANJU U TUNISU: Aranžman platili 2.700 evra pa dobili sobu punu buđi i vlage! (FOTO)

Shutterstock, Ilustracija

Porodica Milutinović iz Beograda preživela je pakao na letovanju u Tunisu na kome su bili od 11. do 25. avgusta sa troje male dece od kojih je jedna beba od 17 meseci. Oni tvrde da su u hotelskom smeštaju zatekli vlagu, buđ, da nisu imali frižider i sef, dok su uz ručak dobili samo vodu iako su aranžman platili 2.700 evra!

- Hotel se nalazi u mestu Mahdia, a agenciji "Sunline travel"smo prilikom rezervacije napomenuli da nam je najbitnija higijena hotela. Na preporuku smo uzeli hotel El Mouradi Mahdia. Međutim, tada kreće pakao jer su nas smestili u sobu bez frižidera, sefa, a dobili smo i nefunkcionalni fen koji su kasnije prelepili trakom. Vrata od terase nisu mogla da se zatvore. Svuda se osećao miris buđi i strašne vlage, daska iznad kreveta je bila nabubrela od vlage.

Posteljina iako je delovala čisto čudno je mirisala. Kada smo videli sve to suprug je pokušao da promeni sobu, nudili smo i doplatu, ali nam je rečeno da je malo soba koje primaju petočlanu porodicu jer su za decu obezbedili krevete na sprat - priča nam M. Milutinović i dodaje:

- Predstavnik agencije je suprugu rekao da bašiš sve rešava i da je to afrička zemlja. Mi redovno letujemo u afričkim zemljama i nemamo takvo iskustvo. Surug je često morao da odlazi do recepcije pokušavajući da razreši sve muke počev od pokušaja da promene sobe, upotrebljenog fena za kosu, redovnija zamena peškira... Na primer kada je pregorela sijalica cela soba nam je ostala bez struje.

Milutinovićeva kaže i da suprug dok je čekao majstora i raspravljao o problemu na recepciji i nije ni otišao na plažu to prepodne.

- Najgori je bio odlazak na obrok. Na to smo gubili sat i po da pronađemo slobodan sto za koji bismo seli, a zatim čekanje u redovima za hranu, a i određene hrane je umelo da nestane. Takođe, piće koje spada pod "all inclusive" uslugu nismo ni uspeli da dobijemo na primer kiselu vodu ili gazirani sok. Dete je jednom tražilo sok i nije dobilo, dok smo videli da drugi gosti dobijaju.

Prema njenim rečima hotelska plaža je svakodnevno bila puna pikavaca, plastičlnih flaša/čaša i drugog smeća.

Turistička agencija "Sunline"

Bez odgovora

Ovim povodom Kurir je uputio pitanja turističkoj agenciji "Sunline", ali do zaključenja ovog broja nismo dobili odgovore.

- Da bismo imali mesto na plaži bilo je potrebno ustajanje u svitanje jer je kapacitet plaže tri puta manji nego smeštajni kapacitet hotela. Pedaline koje su uključene u cenu su obrasle travom i nisu bile u funkciji.

Obratili smo se agenciji, kao odgovor smo dobili da je to visoka sezona i da je hotel tada pun gostiju i da su takvi tada uslovi, a i da smo prvi gosti koji su imali primedbu. Međutim, mi smo na plaži u razgovoru sa našim ljudima čuli da mnogi nisu bili zadovoljni i pošto nisu ispoštovane sve stavke iz ugovora tražićemo povraćaj novca.

Podsetimo, sredinom avgusta naš list je pisao o grupi turista kojima je preselo letovanje jer su neki od njih pri dolasku u hotel promenili tri sobe, zatekli prljave posteljine, pokvarena balkonska vrata, a iako su putovanje platili 1.720 evra tvrdili su da uz obrok za ručak nisu dobili ni kiselu vodu.

Kurir.rs/ A. K.