WMG nastavlja apsolutnu dominaciju na digitalu, a najsnažniji medijski brend u portfoliju medijske divizije WMG-a, Kurir, još jednom je potvrdio da je neprikosnoven!
Po podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji koje sprovodi kompanija Gemius, Kurir je u septembru oborio svoj rekord po broju jedinstvenih korisnika, a u nedelju, 1. oktobra, bio je najbolji u svim segmentima: po broju jedinstvenih korisnika, vremenu zadržavanja, broju poseta i broju otvorenih strana, što nijednom drugom portalu do sada nije uspelo!
Da nije reč o slučajnosti, već o trendu kada je ovaj medijski brend u pitanju, potvrđuju rezultati Kurir televizije. Protekle nedelje tri dana zaredom, od 26. do 28. septembra, Kurir televizija bila je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca, pokazuju podaci Nielsen-a, zvanične agencije za merenje gledanosti.
Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji
Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, evidentno je da je Kurir daleko ispred konkurentskih portala. Kada uz to uzmemo u obzir činjenicu da samo Kurir može da bude najbolji u svim segmentima, što su potvrdili Gemius podaci od 1. oktobra, evidentno je da je Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji
Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 59 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 34% više u odnosu na Blic i 218% više u odnosu na Telegraf.
.
Stranice Kurira su tokom septembra otvorene više od 184 miliona puta, što je za 33% više od prvog sledećeg konkurenta.
Kurir.rs snažno započeo oktobar kao broj 1 u svim ključnim metrikama
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je započeo oktobar mesec sa izuzetnim rezultatima i pozicionirao se kao vodeći portal u svim aspektima koji se mere. Ovaj uspeh ne samo da se odnosi na broj jedinstvenih i lojalnih čitalaca, gde je Kurir.rs osvojio prvo mesto, već i na broj otvorenih stranica, i to - samo u jednom danu, čak 34% više u odnosu na Blic. Isto tako, na dnevnom preseku čak 200 hiljada poseta više nego Blic i čak 882 hiljade više nego Telegraf. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 26 hiljada sati više u odnosu na Blic i isto tako čak 62. hiljade sativiše odnosu na Telegraf.
KURIR STIL: Prvi izbor žena u Srbiji
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U septembru je čak 1,96 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 271,248 korisnika više od drugopasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 4,4 miliona, odnosno 29% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.
Kurir televizija u septembru tri dana zaredom najgledanija kablovska televizija u Srbiji
Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednjoj nedelji septembra 3 dana zaredom bila je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.
U utorak, 26. septembra, našu televiziju gledalo je 2.06% ukupnog broja gledalaca u Srbiji, dok je sledeća plasirana televizija imala 0.4% manji rezultat u kategoriji celokupnog gledališta. Program Kurir televizije pratilo je gotovo 600 hiljada gledalaca, što je za 0.48% više nego najbolje plasirani program kablovskog operatera SBB.
I u sredu, 27. septembra, naš program bio je na vrhu liste izveštaja zvanične agencije za merenje gledanosti Nielsen. Sa rezultatom od 2.27% ukupnog udela u gledanosti, Kurir televizija bila je za 0.66% gledanija od drugoplasirane konkurencije, odnosno najgledanije televizije u ponudi operatera SBB - Nove S, dok je ta razlika u ciljnoj grupi (18-50) bila još veća – 0.95%.
Takođe, u četvrtak, 28. septembra, gotovo 550.000 ljudi je gledalo Kurir televiziju. Naš program izabralo je 2.11% od ukupnog broja gledalaca u Srbiji, a naš rezultat je za 0.39% bio bolji od drugoplasirane televizije. Novu S pratilo je samo 390.000 ljudi, dok je njihov udeo u ukupnom gledalištu bio 1.59%.
Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti (35%) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima, ali i pažljivo planirane jesenje programske šeme.