Kupovina namirnica je svakodnevna obaveza koja nas sve povezuje. Prilikom kupovine, razmatramo budžet, ali takođe i kvalitet proizvoda koje stavljamo na svoj sto. U tom kontekstu, Lidl Srbija se ističe kao kompanija koja pruža najbolji odnos cene i kvaliteta, ali sigurnost i odgovornost prema svojim potrošačima, kao i zaposlenima. Od svojih početaka u Srbiji, Lidl je proširio svoju prisutnost na 38 gradova širom zemlje sa 67 prodavnica, dva logistička centra i oko 3.300 posvećenih zaposlenih.
Prema Gfk istraživanju za 2023. godinu* Lidl je na prvom mestu po proceni sveukupnog zadovoljstva potrošača, a isto istraživanje pokazuje i da je broj jedan i po ocenama sveukupnog zadovoljstva i u kategorijama svežeg voća i povrća, kao i pekare.
.Šta je Lidlova tajna uspeha?
Kako i sami u ovoj kompaniji kažu, Lidl se trudi da potrošačima obezbedi da kada pogledamo potrošačke korpe sa proizvodima uporednog kvaliteta, korpa kupljena u Lidlu, bude najpovoljnija, ali ono što je primetno je da Lidl aktivno prati navike i potrebe svojih potrošača.
Lidl u svom asortimanu zato sada ima i proizvode za potrošače sa specifičnim potrebama u ishrani - Vemondo i Free from proizvodi bez laktoze i glutena u Lidlu omogućavaju potrošačima da čine dobro sebi, ali i prirodi. Takođe, potreba potrošača za programom lojalnosti, ispunjena je dodavanjem plusa na već odličan Lidlov kvalitet i povoljne cene i prošle godine potrošačima je predstavljen i program lojalnosti – Lidl Plus. Kako je veliko interesovanje za Lidl Plus izazvalo i dosta komentara potrošača u vezi sa obezbeđivanjem besplatnog Wi-Fi pristupa u našem prodajnom prostoru, sada sve Lidl prodavnice imaju obezbeđenu besplatnu bežičnu internet mrežu.
Pored kontinuiranog praćenja navika i potreba svojih potrošača primetno je da Lidl intenzivno radi i na zadovoljstvu i razvoju svojih zaposlenih. Pored paketa benefita koje zaposleni u Lidlu imaju, od kojih se svakako ističe privatno zdravstveno osiguranje za sve zaposlene pod istim uslovima, ova kompanija zaposlenima pruža prilike za poslovno usavršavanje i razvoj. Tako je u periodu od početka rada Lidla u Srbiji sprovedeno više od 375 programa obuka, a zaposleni su pored toga proveli čak 77.677 dana, tj. 213 godina na obuka u drugim zemljama sa ciljem da znanja i iskustva sticana u inostranstvu prenose na svoj svakodnevni posao.
Lidl definitivno ima zaposlene koji su dinamični, spremni i motivisani da isprate promene i unapređenja koja potrošačima omogućavaju jedinstveno iskustvo kupovine u prodavnicama širom Srbije, a Lidl Srbija je bez sumnje partner koji kombinuje kvalitet, odgovornost i inovacije kako bi svakodnevna kupovina ostala pravo zadovoljstvo svakom potrošaču.
* Gfk multiklijent studija „Shopper 360” za tržište Srbije 2023. U istraživanju učestvovalo 1.412 ispitanika u periodu od 21.02. do 02.03.2023
**“Shopper 360“ je multiklijent studija koja kombinuje podatke Panela domaćinstava i “Why to buy” upitnika
Promo