Na društvenoj mreži X (Tviter) pojavila se objava u kojoj je korisnica napisala da je u jednom marketu imala problem sa samouslužnom kasom odnosno da joj je navodno kasa dva puta očitala isti artikal iako je ona samo jednom provukla.
- Samouslužna kasa mi očitala dva puta jedan artikal od 599 dinara, iako sam imala samo jedan. Na kasi zatražim da mi se novac vrati, kaže ne može, jedino da uzmete još jedan artikal, ali ja neću još jedan, hoću moje pare. Kaže dođite sutra kod šefa, ja kažem dajte mi pare, pa vi sa šefom rešavajte. Toliko sam je sirotu smorila da mi je na kraju dala pare - navodi se u objavi koja je pokrenula lavinu komentara:
- Čekaj, meni se to dešavalo i ona otkuca (prodavačica ili kasirka koja je uvek tamo) nešto na kasi i smanji račun (obriše višak) - piše u prvom komentaru, dok u drugom stoji:
- Ja demonstrativno neću da koristim samouslužnu kasu u marketima. Kad mi priđe zaposlena i ponudi da se uslužim, samo se okrenem i kažem: "Ako mi svi naučimo to da koristimo, vi ćete ostati bez posla. Tačka."
Međjutim, mnogi su napisali i da je žena sama napravila grešku odnosno da je trebala da obrati pažnju.
- Realno, trebala si i ti da obratiš pažnju. Ipak si ti otkucala dva puta artikal, jer si ti koristila kasu. Ne kažem da nisi trebala da tražiš povraćaj novca. Jesi. I morali su da ti daju. Ali se pitam kako odmah, pre plaćanja, nisi provalila da je račun veći. 600 dinara nije malo - navodi se u drugom komentaru, dok u sledećem stoji:
- Nebuloza ili zatražiš da ti izbrišu odmah ili lepo prećutiš. Ne razumem osnov da tražiš da ti vrate novac za tvoju grešku?!
Ipak, autorka objave je ponovo naglasila da je samo jednom provukla artikal, ali da joj je kasa otkucala dva.
Kurir.rs