VAŠINGTON - Začetnik društvenih veb mreža, "Majspejs", predstavio je novu verziju svog Internet sajta u vidu video snimka nešto dužeg od dva minuta.
Novi "Majspejs" (od sada bez velikog S) trebalo bi da donese više od samo novog izgleda, navedeno je u kratkom saopštenju, u kome se ističe da je "Majspejs" rekonstruisan od "nule".
Taj veb sajt bi trebalo da ponudi prostor za izražavanje muzičarima, fotografima ili dizajnerima, a u manjoj meri fanovima, preneli su francuski elektronski mediji.
Na video snimku je otkriveno da će "Majspejs" imati komplementaran pristup društvenim veb mrežama "Fejsbuk" i "Tviter", a ne konkurentski.
Budući "Majspejs" će se, međutim, razlikovati od "Fejsbuka" i "Tvitera" tako što će igrati na kartu na primer "mikseva", što je novi tip publikovanja koji omogućava kombinovanje muzičke "plej" liste i fotografija.
Umetnici će moći da "rezervišu" i određene sadržaje za neke svoje kontakte, na primer "najveće fanove", koji će na taj način moći da budu podstaknuti.
Iako novi "Majspejs" daje mesto video sadržajima, muzika ostaje centralna sa sveprisutnim čitačem.
Novi model je na kraju, kao što se i očekivalo, u skladu sa savremenim trendovima sa većim mestom rezervisanim za fotografije i druge vizuelne sadržaje, horizontalnom navigacijom inspiranom "Majkrosoftovim" operativnim sistemom "vindouz 8" i velikim tipografijama.
Nikakav datum lansiranja nije objavljen, ali stranica new.myspace.com upućuje poziv "Veoma uskoro".