STELT-TOJOTA! KURIR NA PREMIJERI NOVOG CH-R NA IBICI: Druga generacija svemirskog modela sada je u SPORTSKOM MODU!
Kao da je samuraj katanom isekao karoseriju! Poput stelt-lovca, novi C-HR radikalno odskače od konkurencije. Oštrice su poređane u kvadrate i pravougaonike - još jedno skulpturalno delo pred nama! Kurir je na međunarodnoj premijeri druge generacije. "Tojota C-HR" i Ibica, teško da ima jače kombinacije. Prvi CH-R je podigao letvicu kad se pojavio 2016. Svemirski dizajn, avionski kokpit i odlične performanse bili su sinergija za veliki uspeh u prodaji.
Kao koncept, novi model smo videli prvi put na Kenšiki forumu u Briselu krajem prošle godine. Svi su želeli da serijski model ostane isti. A to se i desilo. Da li je moguće dvaput krenuti putem slave? Flota od 30 C-HR modela postrojena je u našu čast! Sedamo u 1,8 hibrid sa 140 konjskih snaga. Komandujemo: "Drajv". I akcija počinje!
Spoljašnjost je projektovana zajedno sa aerodinamikom. Tok vazduha je kontrolisan, počev od prednje linije do zadnjeg kupeovskog kraja. Čim priđemo vozilu, kvake iskaču u deliću sekunde. A odmah po kretanju vraćaju se u vrata kako ne bi narušile stilski sklad. Potrebno je vreme za navikavanje na otvaranje, ali sve u korist lepote.
Enterijer je produžena ruka SF karoserije. Vozač je u centru, okružen komandama i ekranima. Imamo dve novosti. Najpre, pred nama je unapređeni digitalni ekran sa svim informacijama o vožnji. Za klasu je moderniji i stilizovaniji od prethodnika. Takođe, na gornjoj konzoli je ugrađen mnogo veći tablet, sada sa 12,3 inča.
Materijali su moderniji, a tapaciranje vrata je poput sobnih fotelja, sa štepom od konca u boji. Utisak kvari parče plastike kod tastera za podizače prozora, ali napravljeni su od ekološki recikliranih materijala i veoma otporni na habanje. C-HR nudi širok spektar boja - izbor do 64 ambijentalne boje. Tu je i opcija za unutrašnje i indirektno osvetljenje, koje odražava okruženje u kabini - hladno ili toplo - ili doba dana. Osmišljen je program od 24 promenljive nijanse, sinhronizovan sa prolaskom svakog sata kako bi napredovao od svetlih jutarnjih tonova do onih opuštajućih uveče.
Sve to u korist nove misije! Konstruktori su prešli u sportski mod. Iznenađeni smo podatkom da je novi CHR kraći od starog za 30 milimetara! Slučajnost? Nikako... Maršruta je iznad plaža, u brdima iznad Ibice. Savršeni test-poligon za ono što C-HR želi da nam poruči. Krivine su njegov teren, a gotovo nemoguće ga je izbaciti, a razlog tome je i to što ima širi trag točkova. Čini se da nema dalje, a onda sedamo u hibrid 2,0 sa 4 x 4 pogonom. Čak 200 konja i vožnja po šinama. CH-R može da se proglasi za auto koji lomi ženska srca, ali ako za komande sedne "dinamični muškarac", lako ulazi u vene. Ovo je nova dimenzija u segmentu, pa smo jedva čekali nove krivine kako bismo uživali u stabilnosti.
Svi modeli dolaze sa novim "Tojotinim" hibridnim sistemom pete generacije. Verovatno zato nam je pri jakom tempu auto trošio tek 5,2 litra benzina, što znači da može da bude mnogo manje. Zlu ne trebalo, sve verzije C-HR imaju najnoviji "Tojotin" sistem "sejfti sens", paket aktivne bezbednosti pomoći vozaču. CH-R u Srbiju stiže već za dvadesetak dana. Ako se po jutru dan poznaje, počela je nova velika priča u mini-SUV segmentu.
TOJOTA C-HR
Dužina: 4.360 mm Širina: 1.830 mm Visina: 1.570 mm
Motori
1,8 hibrid: 140 KS 0-100 km/h: 9,9 s
2,0 hibrid: 200 KS 0-100 km/h: 7,9 s
2,0 hibrid 4WD: 200 KS 0-100 km/h: 7,9 s
2,0 plag-in hibrid: 223 KS 0-100 km/h: 7,3 s
(Kurir.rs / M. Radulović)