Gosti restorana se neretko žale na neljubaznekonobare, neukusnu hranu, visoke cene, ali i sami su predmet procene i kritika. Radnici zaposleni u ugostiteljstvu otkrili su koje mušterije su im najgore.
Bahati - Gosti koji uđu u restoran i ne obazirući se na osoblje, odmah idu ka mestu koje su "pikirali", izluđuju radnike. Neretko, dvoje sednu za sto za šestoro ili izaberu sto sa kog su gosti tek otišli, pa se onda žale kako je prljav, otkrivaju konobari.
Bundžije - Oni će bez pardona reći "moje jelo nije u redu, vratite ga", što nije strašno ako je razlog opravdan, ali često nije. Konobari otkrivaju da mušterije vraćaju jelo sa rečenicom "nije ono što sam očekivao", nekima smeta što je povrće na istom tanjiru sa ribom. Neki će čak pojesti najveći deo, pa će pokušati da vrate jelo sa očekivanjem da račun bude umanjen.
Piju jedno piće satima – Posle korone, zavladala je epidemija gostiju koji kafiće koriste kao kancelariju. Budući da malo troše, a zauzimaju sto, nisu najpoželjniji gosti.
Ne daju bakšiš - Konobari ne vole goste koji ne ostavljaju napojnicu, ali još su im gori oni koji objašnjavaju zašto nisu ostavili bakšiš. Ni tinejdžeri nisu omiljeni jer ne samo da ne ostavljaju napojnicu nego često plaćaju u sitnim kovanicama koje konobar mora da prebroji na brzinu jer neretko ostave manje nego što treba.
Bezobzirni roditelji – Mnogi ugostitelji se žale upravo na roditelje koji svoje mališane ne drže pod kontrolom. Oni se ne obaziru kad njihovo dete vrišti, ometa druge goste, čak i udara konobara. Sve što naslednik radi njima je slatko, a često su zauzeti gledanjem u telefon.
(Kurir.rs/ekapija.com/T.B.)