turbo strujanje

LEPOTICA I ZVER U JEDNOM: Mercedes predstavio AMG verziju CLE kupea, u Štutgartu se još uvek oseća MIRIS BENZINA! (FOTO)

Foto: Mercedes-Benz

"Mercedes" je odlučio da ukine C i E klasu u kupe i kabriolet verzijama i kupcima ponudi automobil koji će ih objediniti. Tako je nastao CLE, a posle predstavljanja regularnih verzija, na red je došao novi član porodice - Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ Coupe.

Ovaj sportista koji pleni elegantnim i agresivnim dizajnom koristi trolitarski šestocilindrični turbo benzinac, koji radi zajedno sa integrisanim starter generatorom druge generacije i 48-voltnim električnim sistemom, koji može dodati do 23 konjske snage i 205 Nm obrtnog momenta.

Foto: Mercedes-Benz
foto: Mercedes-Benz

To znači da ovaj model raspolaže sa respektabilnih 449 "konja" i 560 Nm obrtnog momenta ili 600 Nm sa funkcijom Overboost. Motor je uparen sa AMG-ovim 9G Speedshift menjačem, a tu je i pogon na sva četiri točka.

CLE 53 4Matic+ Coupe iz mesta do 100 km/h ubrzava za 4,2 sekunde i može da dostigne elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h ili 270 km/h uz opcioni AMG Driver's Package.

Vozaču su na raspolaganju konfiguracije vožnje Slippery, Comfort, Sport, Sport+ i Individual, a tu je takođe i drift režim koji ga prebacuje na pogon na zadnje točkove.

Foto: Mercedes-Benz
foto: Mercedes-Benz

Na sve to treba dodati i standardno upravljanje zadnje osovine i AMG Ride Control sistem vešanja dizajniran da poboljša agilnost bez žrtvovanja udobnosti.

CLE 53 4Matic+ Coupe se naravno i vizuelno izdvaja od drugih verzija. Paket uključuje AMG prednju masku, agresivniji prednji branik, proširenja blatobrana (takozvani widebody), set točkova od 19 ili 20 inča, revidirana LED zadnja svetla povezana sa tamnocrvenim elementom, zadnji spojler i nove duple izduvne cevi.

Takođe, dostupan je i opcioni AMG Optics paket, kao i dva AMG Night paketa i AMG Carbon paket.

U unutrašnjosti se nalaze AMG Performance volan, crna koža i alkantara, dosta karbonskih dodataka, crveni kontrastni šavovi, sportska sedišta... Cena još uvek nije poznata.

(Kurir.rs/ Autoblog)