Zanimljiv susret desio se u Parizu. U poznatom restoranu okupili su se prva dama Francuske Brižit Makron, supruga najbogatijeg čoveka na svetu Bernarda Arnoa Elen Mersije i naslednik pomenutog bogataša Frederika Arnoa. Repera i njegovu partnerku Rijanu supruga Emanula Makrona ugostila je pre mesec dana u Jelisejskoj palati u francuskoj prestonici.
Fotografi su uspeli da zabeleže taj susret, a činjenica da se ASAP Roki ali i Rijana priično bliski sa Brižit Makron čak je i intrigantna.
Rijana se inače više puta srela sa Emanuelom Makronom, 2017. pričali su u Parizu o unapređenju obrazovanja, a 2018. u Senegalu razgovarali su o pomoći obrazovanja u nerazvijenim zemljama. Pevačica je svoj uticaj usmerila i na druga polja osim na muziku, a izuzetno uspešno posluje sa svojim bjuti i modnim brendom.
Ko zna šta će iznedriti ovo političko-muzičko druženje.
I dok Rijana drži poziciju jedne od najuticajnijih muzičkih zvezda, Frederik Arno je januara ove godine sin najbogatijeg ćoveka na svetu koji se nalazi na čelu modnog carstva - sinonima za vrhunsku modu i prestiž.
Bernard Arno je izvršni direktor i predsednik Upravnog odbora kompanije LVMH, kojoj pripada i čuveni brend Louis Vuitton. Prema časopisu Forbes, neto bogatstvo Bernarda Arno i njegove porodice porastao je nedavno na 207,8 milijardi dolara nakon povećanja od 23,6 milijardi dolara. Sa druge strane, neto vrednost Teslinog izvršnog direktora Ilona Maska koji je donedavno bio bogataš broj jedan, iznosila je 204,5 milijardi dolara. Tržišna kapitalizacija kultnog brenda dosegla je u petak 388,8 milijardi dolara, u poređenju sa tržišnom kapitalizacijom Tesle od 586,14 milijardi dolara.
Nedavno je čuvena kompanija objavila rast prodaje od 10 odsto, što je podstaknuto otpornom potražnjom, uključujući kineske kupce. Prodaja najveće svetske luksuzne grupe LVMH, koja poseduje prestižne robne marke, uključujući Louis Vuitton, Dior i Tiffany, dosegla je gotovo 24 milijarde evra (26 milijardi dolara) u poslednja tri meseca.
Prodaja u LVMH-ovom sektoru za modu i kožnu galanteriju, koji uključuje njegove najveće robne marke - Vuitton i Dior, porasla je za devet odsto tokom tromesečja, malo ispod očekivanog rasta od 10 procenata.
LVMH je takođe zabeležio rast prodaje parfema, kozmetike, satovia i nakita, vina i alkoholna pića jesu jedina jedinica koja se smanjila, pad od četiri odsto za celu godinu, piše livemint.com.
(Kurir.rs/ŽenaBlic/A.G.)
Bonus video: