ODSELA SAM U NAJGOREM HOTELU NA SVETU I ŠTROKAVU SOBU PLATILA 220 E ZA NOĆ: Osoblje PSUJE I VREĐA VAS, ali to nije najgore (VIDEO)

Pritnscreen

Noć u hotelu Karen's košta 220 evra, a za taj novac neće vas dočektai ljubazno osobolje, već upravo suproto. Koncept je takav da se gost vređa i da za svoj novac dobija minimalno usluge. Inače, Ime Karen postalo je uzrečica na internetu za vrstu žene srednjih godina koja se žali na sve i traži 'razgovor s menadžerom'.

- Odsela sam u najgorem hotelu na svetu gde gosti plaćaju oko 220 evra da bi na njih vrištali i vređali ih... i ipak mi se svidelo - izjavila je Antonija Hojl za Daily Mail.

U sobi je falilo nešto stvari pa kad je nazvala recepciju kako bi se raspitala gde su, rekli su joj neka se sama snađe.

- Usred kadrovske krize u ugostiteljskoj industriji, mogli biste da pomislite da su bezobraznici radnici tamo slučajno - ne, to je takav projekt - naglasila je gošća.

Zapravo, ljudi su zaposleni upravo zbog toga, da vređaju goste.

- Taj hotel se ponosno predstavlja kao najgori na svetu, u kojem dobra usluga ne postoji, začini se bacaju tokom večere, a najosnovnije hotelske stvari, poput toalet papira i peškira, naprosto nedostaju - objašnjava Antonija.

Karen’s Hotel u Barnetu, u severnom Londonu, otvoren je prošlog meseca kao ogranak Karen’s Dinera, lanca restorana poznatog po vređanju svojih gostiju. Prvo je predstavljen u Australiji 2021.,a u Britaniju je stigao naredne godine.

Iako naplaćivanje ljudima da slušaju kako je neko bezobrazan prema njima zvuči kao neobičan poslovni plan, on očito deluje. U Velikoj Britaniji imaju čak 7 restorana i uvek su prepuni.

Bilo je pitanje kad će to postati koncept hotela, pa je sada u ponudi i ta vrsta usluge.

- Svako ko želi da bude vređan i tokom noći, osim dok jede u restoranu, sada može da isproba naš hotel - izjavio je Pol Levin menadžer iz Karen's Dinera.

Jedino što gost mora da ima je - "debelu kožu" i smisao za humor.

Antonija je istakla da ona nema ni jedno ni drugo, ali svejedno se uputila u taj hotel.

- Nakon nekoliko minuta čekanja na recepciji, na kraju se pojavljuje mrzovoljna devojka namrgođenog lica, s neurednog izgleda s prljavim patikama. Ona će kaže brinuti o meni tokom boravka. Odmah mi govori - pokreni se baba. A onda za pitanje o pomoći odgovara mi - baš me briga - objasnila je Antonija.

Soba joj izgledala kao nakon lude tinejdžerke žurke.

- Lampe su prevrnute, a prazne flaše i omoti od slatkiša bačeni su na nepospremljen krevet. Rolna toalet papira bačena je preko ogledala, a užasno smeđe ćebe s utisnutim Karen bačen je na pod. Odvažim se da ušem u kupatilo i samo što ne padnem u nesvest. U kadi su dlake, zajedno s praznim bočicama šampona - opisuje Antonija.

Kad zazvoni telefon i gost se javi, s druge strane čuju se neslane šale i bezobrazluk, kao ponuda hotela gostima. Na kraju je lako zaspala, iscrpljena višesatnim vređanjem. Ali, pre toga je izvukla prazne kutije od mleka i kafe ispod dušeka.

Sledeće jutro san joj je prekinut u zoru, nakon čega vraća ključ, a sinočnim 'mučiteljicama' nema traga, već samo recepcionerka koja je pozdravlja sa - prijatan dan.

- U tom trenutku, s tim pozdravom, osećam se pomalo razočarano - zaključuje Antonija.

Gostima u tom hotelu svakako ne manjka pažnje, ali u doba narcisoidnosti i nepostojeće službe za korisnike, ovo je novi način kako 'ugoditi' ljudima.

(Kurir.rs/ŽenaBlic/A.G.)

Bonus video:

This browser does not support the video element.

00:10
Zlatibor, hotel Palisad, vetar diže lim na krovu Izvor: Kurir/Z.G.