TRKA ZA EUROSONG SVE ŽEŠĆA, JEDAN IZVOĐAČ UBEDLJIVO DOMINIRA: Evo kakvo je stanje na muzičkim platformama i ko se najbolje kotira
Pregledi na Jutjubu i strimovanja na Spotifaju mogu da budu pokazatelji ko su favoriti na muzičkom takmičenju Pesma za Evroviziju, iako su na samom takmičenju presudni glasovi publike i žirija.
Ako bi se gledalo stanje na muzičkim platformama, trenutno ovako stoje stvari: Anđela Ignjatović Breskvica je prva i na Jutjubu i na Spotifaju, što znači da su slušaoci najviše puta kliknuli i preslušali njenu pesmu "Gnezdo orlovo". Na Jutjubu ima 5.250.000 pregleda, a na Spotifaju 1.200.000 strimova. Ona je po ovim rezultatima ubedljivo na prvom mestu.
Posle nje, drugo mesto zauzima Teja Dora sa 1.700.000 Jutjub pregleda i 234.150 strimova (preslušavanja).
Treća je Ana Đurić Konstrakta sa 1.083.000 pregleda, odnosno 124.800 strimova, a četvrta je Zejna sa 538.000 klikova na Jutjubu i 90.000 preuzimanja na Spotifaju.
Na petom mestu je Zorja sa 489.000 slušanja na Jutjubu i 75.000 strimovanja. Poslednji, a ujedno i jedini muškarac na ovoj listi je Džordži sa 364.000 pregleda na Jutjubu i 55.000 na Spotifaju.
Iskustvo s prošlogodišnjeg festivala PZE pokazuje da favoriti publike pre takmičenja ne moraju nužno da se visoko plasiraju u samom finalu. Uspeh zavisi umnogome i od scenskog nastupa, koji može da se dopadne i publici i žiriju, a najbolji pokazatelj za to je bio slučaj Konstrakte pre dve godine, kada ona uopšte nije bila među favoritima pre takmičenja, već je srce publike osvojila svojim performansom u polufinalu.
Ko će biti predstavnik Srbije u Malmeu na velikoj sceni Evrovizije, saznaće se u subotu, 2. marta, na finalnoj večeri, gde će se boriti 16 najboljih iz dva polufinala.
Kurir.rs
Bonus video: