"UKRALA NAM JE IDEJU ZA NASTUP NA PZE!" Šok optužbe iz Karleušinog tima na račun Teya Dore: Isplivali i dokazi, mreže gore (FOTO)
Teodora Pavlovska, alijas Teya Dora predstavljaće Srbiju na ovogodišnjoj Evroviziji u Malmeu, a njena pesma "Ramonda" i scenski nastup izazvali su oprečna mišljenja u javnosti, kako među poznatim ličnostima, tako i među običnim slušaocima.
Danima se polemiše da li je Srbija napravila dobar izbor ili ne, kada je Teodoru poslala u Švedsku.
Jedna od onih koja je i pre same "Pesme za Evroviziju" javno podržala Teya Doru bila je Jelena Karleuša, koja je u otvorenom pismu na svom Instagram profilu istakla da je njena pesma "ima svetski zvuk".
- Naj world music. Teya Dora. Glas koji ima eteralni zvuk i probija jezičke i kulturološke barijere u muzici - napisala je JK.
Ipak, nakon što je Teya Dora na festivalu PZE predstavila scenski nastup, a na kome ona na početku sedi na velikoj steni koja je postavljena na bini, među korisnicima društvenih mreža se povela ozbiljna diskusija. Mnogi su komentarisali da je scenografija gotovo identična kao ona koju je Karleuša već imala tokom svog performansa u Beogradu na vodi, na promociji albuma "Alfa" i "Omega" u septembru prošle godine, te da je Teodora ukrala ideju od starije koleginice.
Tada je pop zvezda dok je izvodila emotivnu baladu "Ja", sve vreme sedela na velikoj steni, što je po mnogima, bila inspiracija Teya Dori i njenom kreativnom timu za nastup na PZE.
S ovim mišljenjem se složio i Zoran Birtašević,Jeleninkreativni direktor i producent, koji je i osmislio ceo performans na kome je pevačica predstavila svoja dva nova albuma.
- Meanwhile me je kreativni direktor "Lila ramonde" opelješio, ali nema veze... Živi bili - napisao je Zoran ma "Iksu" uz fotografije sa oba nastupa, koje je posle obrisao sa profila.
- Da li je moguće da je Teya Dora iskopirala JK? Nastup za Ramondu je identičan onom za Ja! Nek se struka oglasi, opet su kopirali Karleušu - samo su neki od komentara na "Iksu".
Inače, za Teodorin scenski nastup na festivalu bio je zadužen art direktor Branko Tmušić, koji je za cilj imao da snaga pesma bude dočarana i nastupom.
- Ideja je bila da se predstavi dramatična bajka koja priča priču o hrabrosti, istrajnosti, ali i fragilnosti.Ona koja podseća da posle kiše uvek dođe sunce, da je svetlo na kraju tunela, da je noć najtamnija pred svitanje.Audio-vizuelni narativ performansa govori univerzalnim jezikom, te može da se razume na globalnom nivou, ali sa jakom, lokalnom porukom koju nosi simbol cveta ramonde - rekli su nedavno iz tima Teya Dore.
Sama Karleuša se još nije oglašavala na ovu temu, niti nam je odgovarala na pozive, kako bismo čuli njen komentar na ovu temu.
Kurir.rs
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Bonus video: