Nakon finala "Pesme za Evroviziju" digla se velika prašina koja ni dan-danas nije prestala.
Pristalice pesme "Gnezdo orlovo" i Breskvice najavili su čak i protest u znak negodovanja što njihov favorit nije pobedio.
Ipak, propozicije su jasne i sigurno je da će nas u Malmeu predstavljati Teja Dora i njena pesma "Ramonda", koja je bila drugi izbor publike po SMS glasovima i prvi izbor žirija, što je u ukupnom zbiru rezultiralo njenom pobedom.
Tu drami nije kraj. Fanovi pomenutog takmičenja uočili su jednu nelogičnost koja ih je zabrinula, te su društvene mreže krenule da bruje o toj temi.
Naime, kako je to obično bio slučaj nakon što bilo koja država na nacionalnom takmičenju izabere svog predstavnika, zvaničan Jutjub kanal "Evrovizije" u roku od 24 sata objavi nastup ili spot za istu, te ljudi širom Evrope imaju priliku da pregledaju ko će se boriti za najbolju pesmu svake godine u maju.
Iako se naše takmičenje završilo joj nekoliko dana, na njihovom Jutjub kanalu od "Ramonde" ni traga ni glasa.
Tim povdom kontakitrali smo RTS PR službu kako bismo dobili odgovor na pomenutu temu.
Kako nam je saopšteno, oni su iste noći poslali spot i pesmu, a kako je u poslednje vreme dosta država izabralo predstavnike iz zvaničnog marketing tima "Evrovizije" morali su da naprave raspored po kom će objavljivati Jutjub snimke spotova i nastupa, te naš možemo očekivati u najkraćem mogućem roku.
Bonus video: