Evroliga polako dolazi do kraja regularnog dela sezone, a ostale su još tri utakmice koje će odrediti sudbinu ekipa koje se bore za nastavak takmičenja. Uporedo se nadmetanjem najboljih timova iz Evrope već nekoliko meseci se sve glasnije spekuliše o proširenju takmičenja što znači da bi trebalo da dođe do uručenja novih licenci kojima teže Crvena zvezda i Partizan.
U ovom tekstu bavićemo se samo šansama Partizanaza dugogodišnje rešavanje učešća u najelitnijem evropskom takmičenju. Crno-belu su nedavno imali prezentaciju koju su prezentovali čelnicima Evroligekoja je za cilj imala da ubedi čelnike takmičenja da baš oni postanu stalni učesnici Evrolige.
Karta na koju igra "parni valjak" su naravno navijači i spektakl sa utakmica u Areni koji obilazi planetu i zbog kojih je Partizan prepoznat kao brend. Ljudi iz inostranstva žele da dođu u Beograd i sami se uvere kako to izgleda. Upravo to je glavna šansa kluba iz Humske, a naravno tu je i Željko Obradović, najtrofejniji trener Evrope.
Nedavno je i specijalizovani portal Basketnews plasirao informaciju kako Žoc godišnje na karte potroši oko 30.000 evra, jer klub ne daje besplatne karte.
Ono što je bio ključni "kamen spoticanja" na putu ka licence jeste stabilno samostalno finansiranje. Klub iz Humske sve čini kako bi i taj segment rešio, a deluje da ni to nije daleko od realizacije.
Kao i kod prvog argumenta i tu veliku ulogu igraju navijači. Crno-beli su prodali čak 16.124 sezonskih karata, što garantuje prihod od gotovo 6.000.000 evra, najveću gledanost i budžet koji je u rangu Top 10 timova Evrolige koji je prema rečima Ostoje Mijailovića oko 20.000.000 evra.
Svi ovi podaci govore da u ovom trenutku beogradski klub predstavlja stabilnog člana Evrolige i klub koji mnogo donosi takmičenju, pa je i u interesu čelnika takmičenja da imaju klub sa čijih utakmica se slika šalje u svet.
Kurir sport
BONUS VIDEO: