Mnogi kupci bivaju prevareni prilikom onlajn kupovine, a onlajn prodavci služe se različitim cakama kako bi došli do što više novca!
Jedan Beograđanin nedavno je sa jedne stranice na Instagramu poručio garderobu, rečena mu je jedna cena, a kada mu je odeća stigla naplaćeno mu je dosta skuplje.
- Prevaranti, dogovorite se za jednu cenu oni pošalju skroz drugu cenu uz komentar kao: "U žurbi smo poslali. Izvinite, pošaljite broj tekućeg računa, nadoknadićemo vam." Naravno ništa od toga - naveo je ovaj Beograđanin.
Njegova poruka objavljena je na storiju Instagram stranice "Moj_beo_grad_".
Iz udruženja za zaštitu potrošača savetuju da prevareni kupci mogu da se pozovu na Zakon o zaštiti potrošača samo ako je trgovac registrovan, a ako nije, onda im ostaje samo da se obrate udruženjima za zaštitu potrošača ili u krajnjem slučaju policiji.
Bonus video: