SRPKINJA PORUČILA HELANKE PREKO INSTAGRAMA PA SE GORKO POKAJALA: Zanemela kad dobila paket! "Evo šta sam dobila ŠOU PROGRAM" FOTO

Profiemdia

U moru onlajn prodavaca koji posluju preko društvenih mreža, veliki je i broj onih koji varaju kupce!

Potrošači se sve češće žale na onlajn prevare, ali uprkos brojnim upozorenjima udruženja potrošača da obrate pažnju prilikom onlajn kupovine, te da to čine samo kod proverenih stranica, neki ipak ne mare za to, te ostanu bez novca, ali i poručenih proizvoda.

Jedna od poslednjih prevara prilikom internet kupovine desila se Srpkinji koja je preko jednog Instagram profila poručila helanke, a dobila one koje su, kako tvrdi, providne!

- Šalju providne helanke, a posle vas otprate kao mi više nećemo sarađivati. Šou program. Evo šta sam dobila, sramota - napisala je ona u Fejsbuk grupi "crna lista facebook prevaranata".

Printscreen/ Facebook/ crna lista facebook prevaranta 
foto: Printscreen/ Facebook/ crna lista facebook prevaranta

Na jednoj od fotografija koje je objavila vide se i providne helanke koje su joj stigle.

Printscreen/ Facebook/ crna lista facebook prevaranta 
foto: Printscreen/ Facebook/ crna lista facebook prevaranta

Podsetimo, Kurir je u više navrata pisao da Nacionalna organizacija potrošača Srbije ima crnu listi onlajn trgovaca koju svakodnevno ažurira onda kada potrošač pošalje neki novi link profila.

- Ukoliko se ispostavi da to pravno lice ne trguje po Zakonu o elektronskoj trgovini, onda ga stavljamo na crnu listu - naveli su oni za Kurir i dodali:

Saveti za potrošače

  • Poverite crnu listu pre nego što poručite proizvod preko interneta
  • Proverite da li je prodavac registrovan
  • Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate zakonsko pravo i rok od 14 dana na zamenu proizvoda ili povraćaj novca
  • Ukoliko sa registrovanim prodavcem ne postignete dogovor u vezi sa reklamacijom, možete ga prijaviti tržišnoj inspekciji
  • Ukoliko se ispostavi da vam je lošu robu prodao neregistrovni trgovac, možete ga prijaviti policiji

- Savet potrošačima je da pre nego što se odluče da bilo šta kupe onlajn prvo pogledaju našu listu. Ukoliko poruče nešto i nisu zadovoljni proizvodom, imaju zakonsko pravo i rok od 14 dana da vrate proizvod, da zahtevaju povrat novca. Ako konačno ustanove da su robu pazarili od neregistrovanog prodavca, slučaj treba da prijave policiji za krivično delo prevare.