"AKO MEGAN TO MORA DA RADI, ONDA SU BAŠ OSTALI BEZ PARA" Novi biznis supruge princa Harija je sve ostavio BEZ TEKSTA

BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Prijateljice vojvotkinje od Saseksa šokirale su društvene mreže objavivši fotografije marmelada u tegli. Reč je o novom brendu Megan Markl (42), a zove se "American Riviera Orchard".

Prvi proizvod koji su napravili jesu teglice sveže marmelade. Modna dizajnerka Trejsi Robins, supruga Brajana Robinsa, predsednika i izvršnog direktora Paramount Picturesa i Nickelodeona, objavila je na Instagramu korpu punu limuna i jedan džem i zahvalila prijateljici Megan što joj je poslala poklon.

MEGA / The Mega Agency / Profimedia 
foto: MEGA / The Mega Agency / Profimedia

"Hvala na preukusnoj korpi. Apsolutno volim ovaj džem i nisam sigurna da ću ga deliti s nekim. Hvala ti, M", napisala je Trejsi. Ako je suditi prema brojevima na teglici, napravljeno ih je samo 50.

Na društvenim mrežama objavljivane su i slike hleba na koje je namazana Meganina marmelada, koju su dobili retki. I dok jedni podržavaju Harijevu suprugu i smatraju da je vrlo preduzetna, drugi kažu kako ne mogu da veruju na šta je spala.

Bruce Adams / dmg media / Profimedia 
foto: Bruce Adams / dmg media / Profimedia

"Ako je do toga došlo pa da to mora da radi, onda stvarno nemaju love", komentarisali su.

Megan je u martu dala naslutiti kako je pokrenula novi brend kada je kreirala Instagram stranicu posvećenu projektu.

"Radi na tome već više od godinu dana i radi se o svim stvarima koje su drage njenom srcu - sve stvari oko kojih je vrlo strastvena", rekao je izvor za Page Six.

(Kurir.rs/ Page Six/ Story.hr/ L. S)

Bonus video:

This browser does not support the video element.

02:51
STRUČNJAK ZA GOVOR TELA IZANALIZIRAO MEGAN I HARIJA: On je delovao PRIRODNIJE, Megan kao da SKRIVA nešto (KURIR TELEVIZIJA) Izvor: Kurir televizija