Vojvotkinja od Saseksa će, u toku ove godine, pokrenuti novu kulinarsku emisiju na Netfliksu, kako je najavljeno na novom sajtu Megan i princa Harija.
Na sajtu se tvrdi da će serija proslaviti radosti kuvanja i baštovanstva, zabave i prijateljstva, što je i pozadina novog brenda Megan Markl, "American Riviera Orchard", koji će prodavati džemove, pribor za jelo, posuđe, konzervirane namirnice i druge proizvode.
Međutim, emisija o kuvanju iako je i dalje u pripremi, doživela je svoje prve kritike.
Naime, poznata kuvarica Marta Stjuart par puta se oglasila za medije povodom pokretanja ovakvih emisija i uopšte upuštanja u kulinarske vode od strane javnih ličnosti.
Tako je izvor blizak Marti, za portal "In Touch", podelio sledeće:
"Umorna je od toga da je ljudi ispituju o tome šta misli o Meganinom poduhvatu jer, iskreno, iritira je i vređa je što je upoređuju sa početnikom!"
Marta Stjuart je, svojim talentom, godinama gradila svoj brend, što je izazvalo još jednu reakciju:
Izvor je, osvrnuvši se na Martinu bogatu karijeru, nastavio:
"Marta ne veruje mnogo u svoj uspeh. Ali ako se pokaže da ima konkurencije, ona se neće suzdržavati u pokušaju da je skine. Ona je i dalje konkurentna kao i ranije!"
(Kurir.rs/GlossyEspreso/J.M.)
Bonus video: