"VRUĆ KROMPIR JE NAŠA BRIGA" Nedimović: Neobičan pristup kampanji predstavlja našu spremnost da se uhvatimo u koštac sa problemima

Kurir/D.Š.

Branislav Nedimović, nosilac liste „Aleksandar Vučić – Sremska Mitrovica sutra“, danas je detaljno objasnio suštinu kampanje nazvane „Vruć krompir je naša briga“. Ova kampanja, koja je deo predizborne strategije za lokalne izbore u Sremskoj Mitrovici, već nekoliko dana privlači pažnju građana na neobičan način.

„Karavan“ liste „Aleksandar Vučić – Sremska Mitrovica sutra“ ići će kroz svako selo i gradsku oblast, nudeći građanima priliku da razgovaraju sa predstavnicima liste dok uživaju u vrućim krompirima koje će se tom prilikom služiti. Ova kampanja ima za cilj da privuče pažnju i podstakne dijalog sa građanima o njihovim pitanjima, problemima i potrebama.

Kurir/D.Š. 
foto: Kurir/D.Š.

Branislav Nedimović objašnjava:

„Do sada smo već posetili Bingulu, naselje ‘Mala slavonija’, i Laćarak, gde smo pekli vruće krompire i služili ih građanima. Ovaj neobičan pristup kampanji, nazvan ‘Vruć krompir’, predstavlja našu spremnost da se uhvatimo u koštac sa svim problemima. Niko nije hteo da se uhvati u koštac sa poplavama, koronom, problemima u lokalnim preduzećima poput Mitrosa i Miva, izdradnja podvožnjaka – sve su to bili gorući problemi koje smo rešili. Naša lista je spremna da se ponovo uhvati ‘vrućih krompira’, da ponudi konkretne projekte i rešenja, ali tek nakon što građani izaberu nas. Ova kampanja će biti usmerena ka građanima, pitajući ih šta je njihov problem i šta je to što im je najvažnije. Svako goruće pitanje, svaki vrući problem biće tema kojom ćemo se baviti u ovoj kampanji", izjavio je Branislav Nedimović.

Kampanja „Vruć krompir“ postavlja građane u centar pažnje, nudeći im priliku da izraze svoje brige i prioritete. Nedimović ističe da će se fokusirati na konkretne probleme i tražiti rešenja zajedno sa građanima. Teme koje će biti obrađene u narednom periodu biće pažljivo odabrane i osmišljene da odražavaju stvarne potrebe zajednice.

Ovaj inovativni pristup kampanji svedoči o nameri liste da uspostavi otvoren dijalog sa građanima i da ih uključi u proces donošenja odluka koje će oblikovati budućnost grada. U narednim nedeljama se očekuje dalje razrađivanje tema i nastavak ove interaktivne kampanje.