Boje Srbije na Evroviziji u Malmeu branila je Teya Dora sa numerom "Ramonda". Ona se u velikom finalu koje je održano u subotuplasirla na 17. mestu, a odmah sutradan doputovala je u Beograd.
Našu umetnicu naaerodromu su sačekali brojni fanovi, prijatelji, ali i porodica. Teya nije krila radost što je ponovo kod kuće, a svi su bili oduševljeni njenom pojavom.
Stajling koji je ponela za tu priliku oduševio je sve, a zanimljivo je da pevačica uživa u svom unikatnom "ležernom" stilu, za koji ne izdvaja pravo bogatstvo, kao brojne njene koleginice.
Prirodna i svoja
Iako je srpska pevačica postigla veliki uspeh u prethodnom periodu, ona nije podlegla trendovima, već i dalje uživa da nosi odeću koja ne košta pravo bogatstvo.
Skromna
Teya Dora je uslikana sinoć na aerodromu u Beogradu, nakon učešća na Evroviziji u Malmeu, a njen stajling oduševio je sve.
Teya Dora je na sebi imala jaknu jednog turskog brenda, koja košta nešto više od 9.000 dinara, a veliku pažnju privujle su njene nesvakidšanje pantalone, koje su pravi hit među mlađom populacijom, čija je cena na sajtovima oko 2.500 dinara.
Njen priordni izgled bez šminke takođe je privukao veliku pažnju, a svi su pozdravili ležerno izdanje, budući da se mnoge poznate ličnosti trude da izgledaju glamurozno i u ovakvim situacijama.
Zvezda Spotifaja
Teya Dora se profesionalno bavi muzikom godinama unazad, do sada je svoj pečat davala prvenstveno kao tekstopisac. Autor je brojnih hitova naših zvezda,a numere koje je ona otpevala veliku pažnju privlače na striming platformama.
Pored Jutjuba Teya, kao i većina autora mlađe generacije, veliki novac na godišnjem nivou zarađuju i od striming mreža za slušanje muzike, od kojih se posebno ističe Spotifaj, najveća svetska platforma za slušanje muzike po broju pretplatnika.
Ona je veliku popularnost stekla hitom "Džanum" koji je otpevala za potrebe serijala "Južni vetar". Ova numera prvo je bila špica serije Južni vetar da bi onda i zaposela društvene mreže, naročito TikTok.
Teya Dora se može pohvaliti impresivnom brojkom od 2.1 miliona slušaoca na Spotifaju na mesečnom nivou. Ovakav upseh rezultat je napornog rada koji je uložila u prethodnom periodu, ali i planetarno popularnog hita "Džanum".
Budući da Spotifaj plaća po jednom strimu između 0.003-0.005 dolara, naša pevačica koja beleži više od 150.000.000 strimova profitirala je od ove mreže, te da je inkasirala milione dinara.
Ipak, stvaranje muzike nije nimalo jeftin posao, te od autora iziskuje da ulože ozbiljne cifre kako bi napravili pravi hit.
(Kurir.rs/I.M.)
Bonus video: