"BILO BI ME SRAMOTA DA TRAŽIM 150 DINARA" Beograđanka kupila pokvarenu šunku, htela da je vrati, ali je pobesnela zbog menadžerke

Shutterstock, Ilustracija

Beograđanka se na društvenim mrežama požalila na jedan market u kome tvrdi da je više puta kupila pokvarene suhomesnate proizvode.

Njena objava se pojavila na društvenoj mreži Instagram na stranici serbialivebeograd.

- Treći put u roku od mesec dana kupujemo pokvarene stvari na delikatesu. Dva puta im je oprošten buđav kačkavalj i pokvarena šunka. Juče kupljena šunka sva balava i pomodrela. Odlazim da tražim reklamaciju. Nisam imala fizički račun, ali ga imam skeniranog u aplikaciji za nagradnu igru. Jedva dođoh do menadžerke koja ne zna da sastavi prosto proširenu rečenicu i naiđoh na: "Ko zna gde ste je vi držali do juče" i "Mene bi bilo sramota da tražim 150 dinara" - napisala je ona i dodala:

Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd 
foto: Instagram Printscreen/Serbialive_Beograd

- Ne radi se o novcu, oprostila sam i skuplje stvari, ali ovo je postalo stvarno katastrofa da em si oštećen, em ćeš biti i okrivljen. Kojoj god prodavnici da se okreneš rizikuješ trovanje. Inspekcija pozvana zbog stava gospođe menadžerke, a ljudima savet da odmah proveravaju šta su kupili pre nego što bace račun - naglasila je ona.

Bonus video:

This browser does not support the video element.

03:13
"OVIM BI SAZNALI KAKO NAS TRGOVCI 'ŠIŠAJU' CENAMA" Gavrilović: To bi nam pomoglo da nađemo alternative, a informacije DELIMO JAVNO Izvor: Kurir TV