Društvena mreža Meta počela je da testira funkciju pod nazivom „Ad Break“. Njom će uvesti reklame koje nije moguće preskočiti, sa trajanjem od tri do pet sekundi.
„Ad Breaks su novi način prikazivanja reklama na Instagramu. Ponekad ćete morati da pogledate reklamu pre nego što nastavite sa pregledom sadržaja“, stoji u opisu ove funkcije koju objašnjava portal Neowin.
Iako se tehnološke firme poput Mete odavno oslanjaju na reklame kao glavni izvor prihoda, reklame koje je nemoguće izbeći za brojne korisnike predstavljaju kontroverznu „uslugu“.
Najnoviji napori Instagrama izazvali su kritike na društvenim mrežama poput Redita i X-a.
„Uskoro (obavezne reklame) stižu na sve platforme. Ovo će biti poslednja kap za mene kada je Instagram u pitanju. Mogao sam da podnesem gomilu reklama rasutih po aplikaciji, ali obavezne reklame?“ primer je jednog od komentara na Redditu.
Čini se da je funkcija Ad Breaks trenutno dostupna malom broju korisnika, a Instagram testira kako ljudi reaguju na novi format reklama.
Još uvek nema zvanične potvrde od strane kompanije kada će (ili da li će) obavezne reklame biti uvedene na Instagramu u većem obimu.
Izvor: Nova ekonomija/Kurir/Darko Mulic