DRAMA U VOZU: Putnik verbalno napao konduktera, a onda ga gurnuo na pod, voz kasnio sa polaskom više od DVA SATA
Voz koji je išao iz Splita za Zagreb na stanici Vrhovine stajao je više od dva sata i to zbog putnika bez važeće karte, rekao je čitatelj Indeksa.
Ona je dodala da kondukter nije želeo da nastavi vožnju dok se situacija ne razreši, pa je pozvana policija.
Navodno, putnik je imao kartu, ali nije imao rezervisano mesto za to putovanje. U Policijskoj upravi ličko-senjskoj potvrdili su da su dojavu dobili u 13.15 sati. Kako je rečeno, voz je stao u 13:03 i ostao na železničkoj stanici do 14:53. Dodali su da se utvrđuju sve okolnosti događaja.
"Voz je kasnio, ali zato što je putnik gurnuo konduktera"
U Hrvatskim železnicama su, pak, za Indeks rekli da je voz kasnio jer je putnik verbalno napao i gurnuo konduktera. Kažu da je pao i zbog toga je pozvana policija. Kada je voz stigao u Zagreb, kažu, u bolnici su mu konstatovane lakše telesne povrede.
Nakon zaustavljanja voza 520 (Split 8.23 – Zagreb GK 15.09) oko 13.00 na stanici Vrhovine, kondukter je stao na vrata voza i tražio kartu od putnika koji je ulazio u voz. Putnica ga je verbalno napala i gurnula, nakon čega je kondukter pao. Zbog tog incidenta je pozvana policija. Nakon uviđaja, voz 520 nastavio je da saobraća sa zakašnjenjem od 109 minuta. Po dolasku u zagrebačku GK, kondukter je otišao u bolnicu, gde mu je konstatovana lakša povreda.
„Putnici imaju pravo na povraćaj novca“
S obzirom na ukupno kašnjenje vozova veće od 120 minuta, u skladu sa Uredbom (EU) 2021/782 Evropskog parlamenta i Saveta od 29. aprila 2021. godine o pravima i obavezama putnika u železničkom saobraćaju, putnici imaju pravo na naknada za kašnjenje u iznosu od 50% cene karte. Putnici mogu preuzeti zahtev za ostvarivanje pomenutog prava onlajn u odeljku Naknade za kašnjenje ili na blagajnama.
(Kurir.rs/ Index/ Preneo: T.A./ Foto: Ilustracija)
Bonus video: