“SCREEN EFFECTS” DOBIJAJU DRUGU ŠANSU: Animacije vraćene u Google Messages

Shutterstock

Google ponovo uvodi animirane efekte u aplikaciju Google Messages, pa sada, svidelo se to vama ili ne.

Pošaljite iMessage sa porukom “Congratulations” i konfeti će padati po ekranu. Napišite “Happy Birthday” prijatelju sa iPhone-om i baloni će se pojaviti na ekranu.

Shutterstock 
foto: Shutterstock

IMAJU LI ANDROID KORISNICI SLIČNU FUNKCIJU?

Od prošlog novembra do februara imali su je kada je Google testirao “Screen Effects”. Poruka sa tekstom “I love you” rezultirala je animiranim srcima na ekranu. Fraza “Sounds good” takođe je pokretala isti efekat sa animiranim srcima.

Neki Android korisnici su voleli “Screen Effects”, dok drugi nisu. Na kraju, prošlog februara, funkcija je ukinuta i završila je na mestu gde mnoge Google ideje završe - nikada opet viđene. Ali, u ovom slučaju, “Screen Effects” dobija drugu šansu i vraćena je u Google Messages (verzija 20240621_00_RC00) kao i u beta verzije. Ovaj put, ako vam se ne sviđa “Screen Effects”, ne morate tražiti od Google-a da ga ukloni. Sada, ako vam se funkcija ne sviđa, možete je isključiti.

Shutterstock 
foto: Shutterstock

“I Love You” i “Sounds Good” više ne izazivaju animirani efekat na ekranu. Moguće je da se ove fraze previše često koriste, što previše često pokreće animacije. Novi “Screen Effects” i prateće animacije uključuju:

  • Booo: Paradajz po ekranu, slično kao što je publika nekada radile na predstavama koje ih nisu zabavljale. Napomena: potrebna su tri “o”.
  • Congratulations: Konfeti padaju odozgo, baloni se dižu sa dna.
  • Going to the beach: Kanta za pesak, morska zvezda i talasi.
  • Hahahaha: Sa četiri “ha” videćete „densera“ poput onih reklama koje se pojavljuju ispred lokalnih prodavnica polovnih automobila.
  • Rise and shine: Sjajno žuto sunce sa pticama.
Shutterstock 
foto: Shutterstock

Očekujemo još prečica i “Screen Effects” efekata jer je Google prvobitno obećao da će biti dostupno preko 15 “Screen Effects” dodataka. Napominjemo da će se efekti pojaviti u porukama poslatim preko Google Messages putem RCS-a i SMS-a.

Izvor: Phone Arena/Benchamark/Kurir/Darko Mulic