Tužna pesma čuvenog servisa za strimovanje muzike: Spotify-ju prosto ne ide...

Shutterstock

Spotify je u utorak izvestio o kvartalnim rezultatima uglavnom u skladu sa očekivanjima analitičara, ali nije uspeo da ispuni sopstveni cilj za rast korisnika.

Švedski gigant za audio strimovanje pokušao je da smanji troškove otpuštanjima i rezovima svog marketinškog budžeta prošle godine, dok je pokušavao da poveća svoju korisničku bazu kroz promocije i nova ulaganja u podkastove.

PSL Images / Alamy / Alamy / Profimedia 
foto: PSL Images / Alamy / Alamy / Profimedia

Prihod je porastao na 3,81 milijardu evra (4,14 milijardi dolara) u drugom kvartalu 2024, što je delimično ispod procena analitičara od 3,82 milijarde evra, prema podacima IBES-a iz LSEG-a.

Spotify je ranije rekao da ima za cilj da dostigne 631 milion aktivnih korisnika mesečno (MAU). Kompanija, međutim, nije ispunila ovaj cilj, privlačeći 626 miliona MAU-a za kvartal.

Shutterstock 
foto: Shutterstock

Kompanija je saopštila da je videla porast broja korisnika u svim regionima, ali da nije ispunila svoj MAU cilj zbog "nastavka rekalibracije" marketinških aktivnosti.

Profit je stalno rastao na 1,11 milijardi evra, nešto iznad očekivanja analitičara za 1,07 milijardi evra.

Spotify bruto marža profita se povećala na 29,2% sa 27,6% u prethodnom kvartalu.