Otkrivamo vam šta morate obavezno zapamtiti i kada sve ostalo zaboravite

Promo

„Izgubljen bidermajer. Šifra: Neudata“, „Izgubljen rezervni ključ Stojadina. Častim ručak“, „Izgubljena nova diploma Pravnog fakulteta. Majka još nije videla“, „Zaboravljen indeks na mejn stejdžu!!! Ostao mi još diplomski“ - natpisi su koje ste ovih dana sigurno ispratili na bilbordima u Beogradu, Novom Sadu, Zrenjaninu, Apatinu.

Promo 
foto: Promo

Verovatno ste se i sami zapitali šta se krije iza ovih neobičnih natpisa na bilbordima koji tokom prošle nedelje zaintrigirali prolaznike na gradskim ulicama. U pitanju je važan apel koji Apatinska pivara zajedno sa svojim partnerima iz Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja svake godine upućuje u okviru svoje dugogodišnje kampanje „Kad pijem ne vozim“. I ovoga puta reč je o kampanji koja ukazuje na važnost odgovorne konzumacije alkohola i bezbednost u saobraćaju, a ove godine poruka glasi:

„Ne zaboravljam da KAD PIJEM NE VOZIM“

Promo 
foto: Promo

Kroz serijal zanimljivih oglasa u kome su ljudi tokom provoda na koncertu, u kafani, na svadbi ili proslavi diplome izgubili svoje vredne ili manje vredne stvari, upućuje se jasna poruka da u tim momentima ništa nije važnije pronaći nego siguran prevoz do kuće. Postoji nešto što je mnogo važno i što moramo zapamtiti i kada sve ostalo zaboravimo – ukoliko si popio, pozovi taksi, sačekaj prevoz, pozivi prijatelja ili prošetaj.

Promo 
foto: Promo

Cilj kampanje koja traje već 18. godina je da uputi apel svima koji ovog leta žele da se opuste i prepuste dobrom provodu da uživaju, ali da ne zaborave na odgovornu konzumaciju i bezbednost u saobraćaju.

Promo 
foto: Promo

„Incijativi za odgovornu konzumaciju alkohola posvećeni smo svakodnevno već 18 godina i u okviru naše dugogodišnje kampanje „Kad pijem ne vozim“ trudimo se da pronađemo adekvatne načine da zajedno sa našim partnerima iz Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja, poruku o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju prenesemo što širem krugu vozača, naročito mladima“, kažu u Apatinskoj pivari.

Promo 
foto: Promo

Promo