Jutjub svoju širi ponudu u Evropi

Rukovodstvo ovog sajta, koji je u vlasništvu kompanije Gugl saopštilo je da će pokrenuti više od 60 novih video kanala sa sadržajima iz Velike Britanije, Nemačke, Francuske i SAD

LONDON - Internet portal za prikazivanje video sadržaja Jutjub najavio je danas nova partnerstva s medijskim kućama u Evropi u cilju stvaranja posebnih video kanala za njih.

Rukovodstvo ovog sajta, koji je u vlasništvu kompanije Gugl (Google), saopštilo je da će pokrenuti više od 60 novih video kanala sa sadržajima iz Velike Britanije, Nemačke, Francuske i SAD.

Kao i na stotinu kanala koje je Jutjub pokrenuo u SAD prošle godine, na evropskim video kanalima biće prikazivana mešavina zabavnog i ozbiljnog programa.

Direktor Jutjuba za partnerstva u Evropi Ben Mekoven Vilson izjavio je da će na novim kanalima biti prikazivani programi Bi-Bi-Si vorldvajda (BBC Worldwide), holandske kompanije Endemol koja je pokrenula rijaliti "Veliki brat" i nemačkog Bertelsmana (Bertelsmann) koji je povezan s "Američkim idolom".

On je odbio da kaže koliko će Jutjub platiti za proširenje operacija u Evropi, a agencija AP je ranije izvestila da je taj portal platio 100 miliona dolara za američke kanale prošle godine, pri čemu je za neke kanale isplatio i pet miliona dolara. Među novim sadržajima će biti "Ginis vorld rekords: OMG", "Džejmi Oliver fud čenel", "Miksmeg TV" koji bi trebalo da emituje modernu elektronsku muziku, kao i program sa savetima za brigu o deci "Netmums".