Vozili smo: Novi reno klio 4
POREČ - Novi "reno klio" je veći, lepši, moćniji, bezbedniji i opremljeniji i nalazi se na samom vrhu klase. Novost je to da će se u startu prodavati sa drugim po redu paketu opreme "autektik", koji ima paljenje na dugme, kontrolu kretanja na uzbrdici, tempomat, ESP! Cena ovog modela biće 9.990 evra, dok već sledeći paket "eksprešn", koji ima navigaciju sa sedmoinčnim ekranom košta 10.990 evra.
Redakcija Kurira prisustvovala je regionalnoj premijeri kojoj je prisustvovalo više od sto novinara iz svih bivših republika SFRJ. Prvi utisak je da "klio" izgleda vrhunski i uopšte ne zaostaje za službenim fotografijama koje je "Reno" plasirao pre mesec dana. Pored toga značajno je ulepšan enterijer, pa se u kabini teško mogu naći zamerke.
Dugačak je čak 406 cm, širok 173 i visok 145 centimetara. Od prethodnika je duži 35 mm, širi 24, ali je niži za 45 milimetara. Osnovni motor je novi trocilindrični Energy TCe turbo-benzinac od samo 899 kubika sa 90KS. I u "klio 4" je ugrađen 1,5 dCi dizelaš sa 90 KS, koji troši samo 3,2 l/100 km i emituje samo 83 g/km CO2, koji s lakoćom "hvata" subvenciju Vlade Srbije od 100.000 dinara.
Treći agregat u ponudi je 1,2 četvorocilindrični benzinac od 7,5 litara, koji smo vozili na premijeri. Ima sasvim dovoljno snage, radi kultivisano, dok smo potrošnju sveli na 6,2 litra.
Kompletan tekst biće objavljen u štampanom izdanju Kurira.