Kolekcija je posvećena je mladima, koji umeju da uživaju u svakom trenutku života i koji grade sopstveni stil
LOS ANĐELES - Kanadski pop pevač Džastin Biber postao je novo zaštitno lice marke "Adidas".
Samo nekoliko dana pošto je Šeron Ozborn rekla da sumnja da će Biber imati dugačku karijeru u muzičkom biznisu, ovaj 18-godišnjak potpisao je dvogodišnji ugovor sa markom "Adidas" i postao novo zaštitno lice NEO kolekcije, prenose američki mediji.
Ova kolekcija je posvećena je mladima, koji umeju da uživaju u svakom trenutku života i koji grade sopstveni stil.
Biber je takođe popunio listu svojih omiljenih "Adidas" proizvoda, pa će svi fanovi ovog pevača moći da nose ono što njihov idol ima u svom garderoberu.
Pored ovog poslovnog dogovora dečko Selene Gomez ima svoju kolekciju parfema, a planira i da pokrene sopstvenu liniju garderobe.