Vozili smo reno klio 4

Kurir
Četvrta generacija nešto je sasvim drugačije. Veći je, uz to i lepši. Osnovna cena 9.900 evra. U prodaji 29. oktobra

Šta reći nego „vau“!
Čak 150 novinara iz svih bivših JU republika došlo je u Poreč da vozi novi „reno klio“! Prvo su ga videli i rekli su: „vau!“ Posle su ga vozili i rekli su: „vau“! Šta je posle bilo, manje je važno...

„Klio“ četvrte generacija stoji stameno i izgleda kao da puca od snage. Prethodni model je smešan u odnosu na njega. „Četvorka“ je ponela linije koncepta „dezire“ i zanimljivo je da će predvoditi vizuelni identitet „Renoa“ u narednom periodu. To je zato što je „klio“ u četiri generacije prodat u gotovo 12 miliona primeraka. Napred je sportska lajsna, a izuzetno cenimo zadnje „napumpane“ blatobrane.

Francuzi, inače, kažu da su utvrdili da se kupci C-segmenta okreću B-klasi. Baš zato su produžili novog „klia“ na 4.062 mm, što je 3,5 centimetara više. Gepek ima čak 300 litara! To je odlično, ali možda je bilo bolje da je prostor otišao na zadnje sedište. Kad se prosečan gabaritni Srbin zavali pred volan, iza njega ostaje malo mesta.
Kabina izgleda veoma lepo. Plastika je kvalitetna, a instrument-tabla efektno dizajnirana.

Vozili smo četvorocilindrični benzinski 1,2 agregat sa 75 KS. Ima sasvim dovoljno snage za gradska ubrzanja, a vozeći Porečom postigli smo prosek od 6,3 litra. Tu je i trocilindrični 0,9 benzinac sa 90 KS. Zanimljivo je da su dvojica novinara stigli iz Zagreba i komentarisali: „Što je ovaj dizel tih i kultivisan, jedino malo više troši“... U Poreču su ipak dobili informaciju da su vozili benzinski motor. Zameramo to što „klio“ zasad nema šestostepene manuelne menjače, što je česta ponuda kod konkurencije.

Zanimljivo je to da se „klio“ neće prodavati u osnovnoj verziji „bejz“, već je u ponudi paket „autentik“, koji s bogatom opremom ima osnovnu cenu od 9.900 evra. Prodaja u Srbiji počinje za nedelju dana, 29. oktobra.

Izaberite zvuk motora

Aplikacijom „R saund efekt“ „Reno“ uvodi zvučnu personalizaciju, što omogućava da zvuk motora odabere vozač. Aplikacija preko zvučnika reprodukuje zvukove drugih motora, i to u skladu s brzinom i ubrzanjima, pa „klio“, recimo, može da zvuči kao V6. Algoritam koji upravlja tom funkcijom uzima u obzir broj obrtaja motora, položaj papučice gasa, brzinu...

Aerodinamična krilca

Veći broj modela ima aerodinamična krilca ispred hladnjaka. Ona se pomeraju i prilagođavaju strujanje vazduha u skladu s trenutnim potrebama za hlađenje motora.
Takođe, krilca poboljšavaju aerodinamičnost.

Inovacije
„Klio“ nudi veliki broj inovacija. Kvalitet zvuka poboljšan je uvođenjem sistema „Reno bas rifleks“, ima i kameru za vožnju unazad, vezu sa pametnim telefonima... Već s drugim paketom opreme „eksprešn“ stiže ekranu od 18 cm osetljivom na dodir s navigacijom. Sistem za pomoć pri kretanju uz uzbrdicu je standardan, kao i ESP i tempomat, što do sada nije bio slučaj u segmentu.

Dužina/širina/visina:
4.063/1.732/1.448 mm
Međuos. razmak: 2.589 mm
Radijus okretanja: 10,2 m
Prtljažnik: 300 l
Rezervoar: 50 l

Benzinski motori
TCe 90 tricilindrični 0,9 - 90 KS, 135 Nm
TCe 90 eko četvorocilindrični 1,2 75 KS 107 Nm
TCe 120 tricilindrični 120 KS, 190 Nm

Dizel

Četvorocilindrični 1,5 90 KS, 220 Nm

Kurir 
Sve verzije imaju karticu umesto ključa


http://www.youtube.com/watch?v=w5eT3gIl97o

http://www.youtube.com/watch?v=ovK-7GMkWks