Tehnološka kompanija predstavila novi tablet „ajped mini“, manji i jeftiniji od prethodnih modela, koji je konkurent računarima „kindl fajeru“ i „neksusu 7“
SAN HOSE - Tehnološki rat.
Američki informatički gigant „Epl“ predstavio je novi tablet uređaj „ajped mini“ od 7,8 inča, koji će se prodavati po ceni od 250 do 350 dolara. Cilj kompanije i njenog direktora Tima Kuka je da pariraju konkurentima „Amazonu“ i njegovom uređaju „kindl fajer“, kao i „Guglovom“ tabletu „neksus 7“.
Naime, „Amazon“ i „Gugl“ svojim manjim tabletima od sedam inča i cenom od 200 dolara i dalje predstavljaju veliku konkurenciju „Eplu“. Pre samo godinu dana „Epl“ je držao 80 odsto tržišta, a sa pojavom manjih i jeftinijih tableta, njihov udeo je pao na jedva 52 odsto.
„Amazon“ je svoj proizvod „kindl fajer“ namenio uglavnom porodicama, nudeći im veliku biblioteku knjiga, muzike, filmova i TV programa, dok je „Gugl“ s tabletom „neksus 7“ ciljao mlađu generaciju s bezbroj besplatnih igrica, filmova...
Novi cilj „Epla“ je da svoje tablet uređaje ponude svim ljudima, a pre svega đacima i nastavnicima, koji bi svoje školovanje ili predavanje mogli da olakšaju uz nove tabele i elektronske sveske.
Tako novi i jeftiniji „ajped mini“ ima aluminijumsko kućište, kao i svi moderniji „Eplovi“ tableti, a prodavaće se, makar u početku, u crnoj i beloj boji. Novi manji „ajped“ računar koristi treću generaciju retina ekrana na dodir s rezolucijom od 1.024 x 768 piksela. Ima kameru sa prednje i zadnje strane, a baterija bi trebalo da traje najmanje 10 časova.
„Eplovo“ mini-čedo naći će se u prodavnicama širom sveta u osam verzija, a kupci će se najviše opredeljivati za „vaj-faj“ ili 4G superbrzu internet mrežu.
Američki informatički gigant „Epl“ predstavio je novi tablet uređaj „ajped mini“ od 7,8 inča, koji će se prodavati po ceni od 250 do 350 dolara. Cilj kompanije i njenog direktora Tima Kuka je da pariraju konkurentima „Amazonu“ i njegovom uređaju „kindl fajer“, kao i „Guglovom“ tabletu „neksus 7“.
Naime, „Amazon“ i „Gugl“ svojim manjim tabletima od sedam inča i cenom od 200 dolara i dalje predstavljaju veliku konkurenciju „Eplu“. Pre samo godinu dana „Epl“ je držao 80 odsto tržišta, a sa pojavom manjih i jeftinijih tableta, njihov udeo je pao na jedva 52 odsto.
„Amazon“ je svoj proizvod „kindl fajer“ namenio uglavnom porodicama, nudeći im veliku biblioteku knjiga, muzike, filmova i TV programa, dok je „Gugl“ s tabletom „neksus 7“ ciljao mlađu generaciju s bezbroj besplatnih igrica, filmova...
Novi cilj „Epla“ je da svoje tablet uređaje ponude svim ljudima, a pre svega đacima i nastavnicima, koji bi svoje školovanje ili predavanje mogli da olakšaju uz nove tabele i elektronske sveske.
Tako novi i jeftiniji „ajped mini“ ima aluminijumsko kućište, kao i svi moderniji „Eplovi“ tableti, a prodavaće se, makar u početku, u crnoj i beloj boji. Novi manji „ajped“ računar koristi treću generaciju retina ekrana na dodir s rezolucijom od 1.024 x 768 piksela. Ima kameru sa prednje i zadnje strane, a baterija bi trebalo da traje najmanje 10 časova.
„Eplovo“ mini-čedo naći će se u prodavnicama širom sveta u osam verzija, a kupci će se najviše opredeljivati za „vaj-faj“ ili 4G superbrzu internet mrežu.