NJUJORK - Uragan Sendi koji je pogodio Njujork i istočnu obalu SAD izazvavši nestašice struje, poplave, gubitak ljudskih života i prekid saobraćaja, nije poštedeo ni velike internet kompanije poput Gugla i Fejsbuka.
Gugl i Fejsbuk su u sredu pokušavali da usklade bezbednost zaposlenih sa koliko toliko normalnim funkcionisanjem posla.
Zaposleni su se dovijali radeći od kuće ili kod kolega koji imaju struju uz pomoć laptop kompjutera i pametnih telefona.
Gugl je zatvorio svoje kancelarije na Devetoj aveniji u kojoj radi oko 2.000 ljudi, saopštivši da pre svega pazi na bezbednost radnika.
I kancelarije Fejsbuka na Medison aveniji su zvanično bile zatvorene, ali je oko 200 zaposlenih iz Njujorka radilo od kuće. U kancelarijama je zapravo sve vreme bilo struje, ali bi zaposlenima bilo teško da dođu na posao s obzirom na obustavu javnog prevoza, preneo je AP.
Sličnoj strategiji pribegle su i firme u takozvanoj Silikonskoj aleji, na donjem Menhetnu, ali i u Bruklinu, gde su koncentrisane i manje i veće kompanije zasnovane na novim tehnologijama.
Zaposleni na prodajnom sajtu Fab.com su su juče oko 6 sati ujutru dobili mejl pod naslovom "udružite se" sa molbom onima koji imaju struju kod kuće da prime kolege koje su bez struje.
Za samo sat vremena odgovorilo je 112 od preko 200 zaposlenih, a do podneva oko 12 ljudi je radilo u stanu direktora Džejsona Goldberga na 42. ulici.
"Niko ne želi da sedi skrštenih ruku," rekao je Goldberg u telefonskoj izjavi AP-u "svi žele da se posao nastavi." Oluja "Sendi" je kasno u utorak uveče počela da slabi, nakon što je odnela najmanje 50 života na istočnoj obali Sjedinjenih Američkih Država i napravila štetu koja se meri desetinama milijardi dolara.
Najrazornija oluja u poslednjih nekoliko decenija koja je pogodila najgušće naseljen deo SAD, prekinula je moderne komunikacije i juče ostavila na milione ljudi bez struje, a hiljade ljudi koji su napustili svoje poplavljene kuće pitaju se kada će se život vratiti u normalu.