Kada je Baumgartner 14. oktobra probio zvučni zid skačući iz stratosfere, samo preko Tvitera je oko 965.000 ljudi govorilo o njegovom sponzoru
BEČ - Skok Feliksa Baumgartnera sa 39 kilometara visine bio je najbolji poduhvat u istoriji marketinga, ocenili su eksperti u analizi koja je danas objavljena u Beču.
Poduhvat Baumgartnera, čiji je sponzor bio "Red bul“, povećao je cenu ovog brenda do osam milijardi evra, navelo je konsultantsko preduzeće iz Kelna "Sport i tržište".
"San svakog kreatora brenda je da ljudi širom globusa pozitivno govore o njemu“, ističe se u analizi.
Kada je Baumgartner 14. oktobra probio zvučni zid skačući iz stratosfere, samo preko Tvitera je oko 965.000 ljudi govorilo o sponzoru "Red bul“, a ovaj proizvođač energetskog napitka uspeo je da time proširi krug onih koji ga poznaju na daljih 170 miliona ljudi.