Sami, bez ičije pomoći, suprotstavili smo se medijskim tajkunima!
Iza uspeha Kurira, najtiražnijeg lista u Srbiji, stoje samo čitaoci, redakcija i ja kao izdavač, i ovom prilikom zahvaljujem svima na bezrezervnoj podršci.
Kurir je poštenim i vrednim radom pobedio na tržištu medija.
Besna što nije uspela da otme Kurir, medijska mafija preko niskotiražnog tabloida Blic pokušava da me lično diskredituje. Ovo je najnoviji dokaz po kom principu manipuliše medijska mafija u Srbiji. Isticanjem problema moga oca i ponovnim publikovanjem informacija koje su svoj epilog imale na sudu, u pravosnažno okončanom postupku, žele da skrenu pažnju javnosti s razotkrivanja mehanizama za kontrolu medija, a posebno Blica.
Objavljivanjem navodnih detalja montiranog političkog procesa protiv članova porodice Rodić Blic samo potvrđuje da je učestvovao u generisanju tih izmišljotina, a po našim saznanjima, i u izradi nakaradnog zakona o informisanju, napravljenog sa ciljem da se ukine sloboda štampe.
Otkrili smo da su ABC Srbija, „Stratedžik marketing“, Asocijacija medija i političke marketinške agencije činili sistem kojim su omogućavali privilegovan položaj za izdanja Blic, Alo i Pres. Na taj način, osim finansijske dobiti za poslušne, građani Srbije su uskraćeni za pravu sliku stanja u Srbiji.
Juče je javnost upoznata sa odlukom drugog misterioznog vlasnika dnevnih novina Pres da ugasi to izdanje. Reč je o prikrivanju tragova o lažiranju tiraža i Draganu Đilasu kao drugom suvlasniku Presa.
Želimo normalno i transparentno tržište, na kome ćemo svi imati iste uslove. Ne vidimo nijedan razlog zašto bi velike kompanije „Ringijer“ i „Aksel Špringer“, vlasnici Blica, u Srbiji poslovale po drugačijim pravilima nego u Švajcarskoj i Nemačkoj.
Ovo je pitanje od najvećeg značaja za svakog građanina Srbije, koji ima pravo da bude objektivno informisan.
S poštovanjem, Aleksandar Rodić, direktor i vlasnik Kurira
Aleksandar Rodić: Razotkrićemo medijsku mafiju
Objavljeno
15.11.2012. 20:00h
→ 01.07.2017. 0:00h
Otkrili smo da su ABC Srbija, Stratedžik marketing, Asocijacija medija i političke marketinške agencije činile sistem u kome su omogućavali privilegovan položaj za izdanja Blic, Alo i Press