Dok neprestano gledamo u tuđe profile i slike na Fejsbuku, mnogi i dalje opovrgavaju ovu društvenu mrežu, a opet drugi je pametno koriste. FB profil može biti dobar za prezentaciju firme, institucije, javne ličnosti ili lokala kao prezentacija rada i informacija.
Pre dva meseca pevačica Ana Stanić je birala najuticajnije Fejsbuk profile u saradnji sa agencijom "Ajpro" (Ipyro), futuristički kasting za trendsetere, odnosno osobe koje će pokušati da unovče svoju slavu na društvenim mrežama.
Zvezda je pomogla agenciji da pronađe nove saradnike, koji će učestvovati u marketingu "od usta do usta". Podršku su dobili i od izraelskog ambasadora Jozefa Levija.
Najposećeniji glumački profil je glumice Nevene Šarčević koja je takođe prisustvovala ovom događaju. Kreativnost se prepoznaje kako kod nje, tako i kod mnogih dobrih FB profila. Šetajući se kroz profile videli smo da Ivana Mihić, Isidora Bjelica imaju dva, tri, Ceca Ražnatović nekoliko ( a da li su njeni?), zatim fanpedž Jelene Karleuše je izuzetno posećen, kao i Olivere Kovačević, Aleksandra Vučića, pa i mnogih političara i zanimljivih javnih ličnosti srpskoj sceni.
Tako u posećene profile spadaju i sami proklamatori tnjeetera i Fejsbuka Veselin Jevrosimović, koji ima popularno rečeno popunjen profil, gde je dostigao limit u prijateljima. Verovatno neće otvarati drugi kao Isidora Bjelica, ali zato neke pevačice prvo imaju fanpejdž, pa onda profil? Da li je to pametno pitamo se mi? Ili ćemo vam drugi put dati odgovor kad budemo pitali Dragana Varagića za marketinško savetovanje na FB, verujemo da postoje strategije koje korisnika obeležavaju.