Reklamožderi, spremni ste?
Spremite se za uživanje.
U Sava centru 22. decembra u 20.30 časova održaće se „MTS Noć reklamoždera“, na kojoj će tokom šestočasovnog programa biti prikazano više od 300 najnovijih, najkreativnijih i najzanimljivijih reklama iz 50 zemalja!
Publika će proputovati svet kroz magične slike, a neko će i stvarno moći da otputuje zahvaljujući „Top travel centru“, koji najsrećnijeg reklamoždera vodi u Rim.
Na početku večeri biće uručeno nekoliko prestižnih priznanja ljudima koji su radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način i dali podsticaj domaćoj kreativnosti, od kojih je najznačajnije Brend Srbija - nagrada za promociju naše zemlje u svetu. Srđanu Šaperu biće dodeljeno priznanje Grend slem za izuzetan doprinos razvoju srpskog i regionalnog advertajzinga.
Što se tiče izbora za najpopularniju domaću reklamu u 2012. godini, u veliko finale ušlo ih je deset i to: „SBB: Prosto ko pasulj“, „MTS: Novak i prijatelji“, „DIS: Kupuj domaće u domaćoj trgovini“, „Grand kafa: Šoljice“, „IDEA: Kad imaš Ideu, imaš sve“, „Sportingbet.rs: Neodoljiva ponuda“, „Knjaz Miloš: Voda koju voliš„, „Šveps: Bos“, „B92: Siti i vitki“ i „Imlek: Moja kravica uz mene svaki dan“.
Ljubitelji reklama mogu da glasaju na sajtu www.nocreklamozdera.com, a cena ulaznice za uživanje u Sava centru je 700 dinara.
(R. S.)