VAŠINGTON - Društvena veb mreža Fejsbuk (FB) objavila je lansiranje testa nove opcije koja ima za cilj poboljšanje slanja poruka u prijemno sanduče elektronske pošte - "inboks" (inbox).
Kroz tu opciju bi članovi Fejsbuka plaćali slanje određenih poruka da bi lakše privukli pažnju primalaca. U početku, testiranje će se obaviti u SAD, a cena će biti jedan dolar po poruci, objavili su francuski elektronski mediji.
Trenutno, članovi FB primaju poruke koje šalju njihovi prijatelji u glavno sanduče za prijem elektronske pošte, dok ostala pošta ide u odeljak "drugi", koji vrlo malo ljudi pregleda.
Novi test će, kako je objavio Fejsbuk, dati malom broju ljudi mogućnost da plaćaju kako bi im poruka bila usmerena ka prijemnom sandučetu, a ne odeljku "drugi" primaoca koga nemaju među svojim kontaktima.
To bi trebalo i da obeshrabri pošiljaoce neželjene elektronske pošte - "spamovi", a podstakne primanje relevantnih i korisnih poruka.