BEOGRAD - Muškarci i žene podjednako aktivno koriste internet, ali postoje razlike u načinu na koji oni provode vreme onlajn, pa su tako žene dominantnije u kupovini, a muškarci u igrama sa pucanjem.
Dva klišea o ženama opstala su i u onlajn svetu - jedan od njih je da žene kupuju više, a drugi da aktivnije komuniciraju.
U saopštenju kompanije Kasperski, navodi se da 88 odsto žena kupuje onlajn, naspram 83 muškaraca.
Prioriteti dva pola u kupovini su jasni. Žene više kupuju odeću onlajn - 41 odsto naspram 17 odsto muškaraca, dok muškarci češće kupuju elektronske uređaje, računare i video igrice.
Tokom 2011. godine, 80 odsto žena bilo je aktivno u onlajn zajednicama, poput društvenih mreža, u poređenju sa 74 odsto muškaraca.
Čak i u igrama uloga i društvenim igrama vode žene, dok muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 odsto) od žena (15 odsto), navodi se u saopštenju.
Kada su u pitanju visokotehnološki uređaji, poseduje ih 87 odsto muškaraca naspram 79 odsto žena.
Među mlađim naraštajem, devojčice dominiraju na društvenim mrežama - 84 odsto devojčica starosti između 10 i 18 godina ima profil na jednoj društvenoj mreži, za razliku od dve trećine njihovih vršnjaka.
Više devojčica nego dečaka poseduje i mobilne telefone - 92 odsto u poređenju sa 87 odsto.