Sa novim logom, Škoda u novoj godini startuje sa velikim ambicijama da sa 900.000 prodatih vozila u svetu, u 2012, dostigne cifru od preko 1,5 miliona u 2015.
PARIZ - Škoda, češka filijala grupe Folksvagen, pojaviće se sa radikalno novim zaštitnim znakom za sve modele: jedna krilata strela na crnoj pozadini. Lovorov venac je nestao.
Sa novim logom, Škoda u novoj godini startuje sa velikim ambicijama da sa 900.000 prodatih vozila u svetu, u 2012, dostigne cifru od preko 1,5 miliona u 2015.
Škoda je u Francuskoj zabeležila porast prodaje u 2012. od 5,3 odsto, dok je istovremeno tržište automobila u celini potonulo za 13,3 odsto.
Pre dvadesetak godina, Škoda je još bila jeftina marka koja je nosila reputaciju vozila lošeg kvaliteta. Danas, zahvaljujući Folskvagenu, ovaj brend pomaže nemačkoj kompaniji da osvoji nova tržišta.