Kurir ekskluzivno objavljuje fotografije na kojima se vidi katastrofalno stanje gradskih autobusa, kojima se dnevno preveze više od milion ljudi
BEOGRAD - Ovo nema nigde!
Dvadesetak fotografija do kojih je Kurir došao, a na kojima se vide autobusi Gradskog saobraćajnog preduzeća u, blago rečeno, katastrofalnom stanju, dokaz su da Beograđani vozeći se javnim prevozom svakodnevno rizikuju živote!
Uznemiravajuće slike zapaljenog autobusa, ćelavih guma, neispravnih kočnica, loših električnih instalacija, pukotina na podovima, curenja ulja pokazuju kako Grad Beograd „brine“ o prevozu na stotine hiljada putnika.
U glavnom sindikatu GSP upozoravaju da Beograđani ne mogu ni da pretpostave stepen opasnosti kome su izloženi dok se voze javnim prevozom i dodaju da je vozačima najteže.
- Njima je najgore pošto sede na ogoljenim sedištima, na žicama i metalnim šipkama. Volani su izlepljeni selotejp trakama, a upravljaju vozilima čiji merači temperature pokazuju mnogo više stepeni nego što je potrebno. Stanje je takvo da kao da sede na dinamitu koji svakog časa može da eksplodira! - kaže jedan od pripadnika ovog sindikata.
Na jednoj od fotografija vidi se vozačeva prijava kvara u kojoj je napisao: „Nema kočnice. Ja kočim i nogama i zubima, ali on ide.“ Zbog neispravnih instalacija moguće je da se vozilo zapali, što se takođe vidi na jednoj slici.
U GSP nisu želeli direktno da odgovore na naša pitanja koja se tiču kvarova na vozilima i problema koje vozači najčešće prijavljuju. Naveli su samo da je prosečna starost voznog parka GSP „Beograd“ 9,97 godina, a da se zaposleni ne žale previše na teškoće.
- Vozači gradskog prevoznika su profesionalci i uspešno obavljaju posao u ovim veoma složenim uslovima. Sva vozila prolaze preventivne preglede i u saobraćaj izlaze tehnički ispravna - rekli su iz GSP.
Dvadesetak fotografija do kojih je Kurir došao, a na kojima se vide autobusi Gradskog saobraćajnog preduzeća u, blago rečeno, katastrofalnom stanju, dokaz su da Beograđani vozeći se javnim prevozom svakodnevno rizikuju živote!
Uznemiravajuće slike zapaljenog autobusa, ćelavih guma, neispravnih kočnica, loših električnih instalacija, pukotina na podovima, curenja ulja pokazuju kako Grad Beograd „brine“ o prevozu na stotine hiljada putnika.
U glavnom sindikatu GSP upozoravaju da Beograđani ne mogu ni da pretpostave stepen opasnosti kome su izloženi dok se voze javnim prevozom i dodaju da je vozačima najteže.
- Njima je najgore pošto sede na ogoljenim sedištima, na žicama i metalnim šipkama. Volani su izlepljeni selotejp trakama, a upravljaju vozilima čiji merači temperature pokazuju mnogo više stepeni nego što je potrebno. Stanje je takvo da kao da sede na dinamitu koji svakog časa može da eksplodira! - kaže jedan od pripadnika ovog sindikata.
Na jednoj od fotografija vidi se vozačeva prijava kvara u kojoj je napisao: „Nema kočnice. Ja kočim i nogama i zubima, ali on ide.“ Zbog neispravnih instalacija moguće je da se vozilo zapali, što se takođe vidi na jednoj slici.
U GSP nisu želeli direktno da odgovore na naša pitanja koja se tiču kvarova na vozilima i problema koje vozači najčešće prijavljuju. Naveli su samo da je prosečna starost voznog parka GSP „Beograd“ 9,97 godina, a da se zaposleni ne žale previše na teškoće.
- Vozači gradskog prevoznika su profesionalci i uspešno obavljaju posao u ovim veoma složenim uslovima. Sva vozila prolaze preventivne preglede i u saobraćaj izlaze tehnički ispravna - rekli su iz GSP.
Božović: Ne smeju u saobraćaj!
Milan Božović, koordinator Srpskog komiteta za bezbednost saobraćaja, tvrdi da je izuzetno loše opšte stanje vozila posledica neodgovarajućeg održavanja.
- Ovakva vozila ne smeju učestvovati u saobraćaju jer nisu tehnički ispravna. Izdvojio bih curenje fluida (ulja i nafte) i neispravne instalacije, jer mogu izazvati požar na vozilu, ali i stradanje putnika i saobraćajnu nezgodu. Neispravnost sistema za kočenje zahteva isključenje vozila iz saobraćaja bez odlaganja, a „otvori“ na podovima ne smeju postojati - rekao je on.