NJUJORK - Jedna od najmoćnijih kompanija za proizvodnju bezalkoholnih pića, Koka-Kola (Coca-Cola), prvi put u istoriji uključila se u rešavanje rastućeg problema u svetu - gojaznosti.
Kompanija je u ponedeljak počela da emituje dvominutni spot na CNN-u, Foks Njuzu (Fox News) i MSNBC-u, sa ciljem da da doprinos intenziviranju debate o javnom zdravlju.
U spotu, pod sloganom "Coming Together", ističe se portfolio više od 650 proizvoda Koka-Kole među kojima je preko 180 nisko kaloričnih i napitaka bez kalorija, prenosi AP.
U dvominutnoj TV reklami, kompanija sugeriše načine koji mogu pomoći da se brzo sagori 140 kalorija, koliko se unese konzumiranjem jedne limenke Koka-Kole, kao što su ples, smejanje, šetanje psa i slično.
Pored toga, kampanja ima za cilj i da razbije predrasude da u jednoj limenci napitka ima i do 900 kalorija.
Dnevni list Los Anđeles Tajms piše u današnjem broju da je Koka-Kola, "kompanija koja je niz godina na meti kritičara napitaka koji sadrže šećer", uzela termin u prajm-tajmu na televizijama kako bi "emitovala priznanje o svojoj ulozi u gojenju Amerikanaca, i kako bi se odbranila".