MOSTAR - "Mekdonaldsov" restoran u Mostaru će, zbog višemesečnih pretnji, pokušaja reketa, ucena i, na kraju, zahteva da se poštuju pravilnici tzv. Herceg-Bosne, poduzeti radikalan korak i, najverovatnije, zatvoriti svoj restoran.
"Državnim istražnim organima uputili smo sve dokumente u kojima se od "Mekdonaldsa" decidno traži novac, kako bi prestale ucene i kontinuirani napadi na naš rad u tom gradu. Zbog interesa istrage detalje vam ne mogu dati. Svakodnevno primamo pretnje, ali nećemo pristati na reketiranje, ulazak u mrežu korupcije niti politička potkusurivanja, čak i pod cenu zatvaranja našeg restorana", istakao je Adi Hadžiarapović, direktor marketinga i komunikacija firme "Gliese 581g DL McDonald's".
Prema njegovim rečima, kulminacija pritiska je insistiranje kantonalne sanitarne inspektorice Branke Kordić-Udovičić da se poštuje Pravilnik o mikrobiološkim standardima iz Narodnog lista "HRHB 22/95"?!
"Ovlašćena laboratorija Zavoda za javno zdravstvo HNK se poziva, kao i u ostalim kantonima, na standarde BiH iz “Službenog lista RBiH” broj 2/92 i nikada nije postojao problem s ispravnošću proizvoda, ne samo u Mostaru već ni u Sarajevu i Tuzli. Nakon što je inspektorka Kordić-Udovičić, u januaru, kontrolisala tri puta u samo šest dana naš rad, što je nezapamćeno, te kad ništa sporno nije pronađeno, odjedanput, u martu, dobijamo jedan sporan nalaz iz Službe za zdravstvenu ekologiju u Mostaru i stav da se primenjuju pravilnici "HRHB"", navodi Hadžiarapović.
On je odbacio navode o postojanju bakterije u salati ili bilo kojem proizvodu, a za što postoje svi dokumenti, te dodao da je ista salata u superreviziji nalaza potpuno ispravna!
"Da budem jasan, podržavamo rad svih inspekcija, ali nemoguće je raditi pod ovim uslovima, ucenama i nepoznanicom ko je nadležan da vas kontroliše i izdaje različite nalaze te potom javno širi laži bez odgovornosti", zaključuje Hadžiarapović.
Mostar: Mek zatvaram, reket ne dam
Objavljeno
08.03.2013. 14:33h
→ 13.03.2017. 0:04h
Državnim istražnim organima uputili smo sve dokumente u kojima se od "Mekdonaldsa" decidno traži novac, kako bi prestale ucene i kontinuirani napadi na naš rad, kaže direktor marketinga Adi Hadžiarapović