OTIMAČINA: Fejsbuk kopira Tviter
Fejsbuk planira da unapredi indeksiranje i linkovanje saržaja uvođenjem haštag sistema sličnom onom koji već ima Tviter, piše Vol strit džurnalzahvaljujući ovoj društvenoj mreži pa internet korisnici ovaj termin povezuju sa Tviterom.
Ako Fejsbuk zaista uvede haštag, motiv će biti isti kao i onaj koji je ranije imao Tviter, organizacija i filtriranje sadržaja po temama. To bi korisnicima omogućilo da naš još jedan način pretražuju društvenu mrežu.
Vol strit džurnal podseća da Instagram, koji je od prošle godine u vlasništvu Fejsbuka, već koristi haštag.
Haštag je kao i znak @ dobro poznat korisnicima Tvitera, i ono je što najpre zbuni novajlije na ovoj društvenoj mreži. Haštag je reč koja ispred ima prefisk u vidu simbola #.
Na Tviteru se haštagovi obilato koriste, nekada i previse njih u jednom tvitu.
Ovo nije prvi put da jedna društvena mreža preuzima recept za uspeh druge društvene mreže. Tako je nedavno Fejsbuk promenio naziv “pretplatničkog” dugmeta (“Subscribe”) u “Follow” a naziv "pretplatnici" u "pratioci".
Nema sumnje da bi i uvođenje haštaga na Fejsbuk imalo neke veze sa novcem, odnosno oglašavanjem na mreži. "Graph Search", koji je Fejsbuk nedavno promovisao, nije dizajniran za dešavanja u realnom vremenu. Haštag bi mogao da odgovori na posebne zahteve oglašivača.