PREVARA: Lažne mame reklamiraju argetu

Printskrin
Poznatu slovenačku robnu marku pašteta "argeta", reklamirale su žene kojima su dodeljivana imena sa našeg podneblja, a koje su zapravo modeli različitih sajtova za kupovinu fotografija

BEOGRAD - Poznatu slovenačku robnu marku pašteta "argeta", reklamirale su lažne mame koje su zapravo modeli različitih sajtova za kupovinu fotografija poput "Šaterstoka" ili "Stok fotoa".

Ovim fotografijama bezimenih žena, dodeljivana su ženska imena sa našeg podneblja uz prigodan komentar koji je obavezno sadržavao detalje iz porodičnog života, kako bi priča bila što uverljivija.

Činjenicu da je proizvođač "argete", slovenačka Droga Kolinska napravio ovakvu reklamnu podvalu, otkrio je sajt vitkigurman.com.

"Ako posetite Paštetica-sajt, naletećete na sliku tamnokose žene koja vam poručuje da njena deca jako vole paštetice i pisaće da se gospođa zove Martina Arsovska i da je iz Makedonije. U stvarnosti, žena sa slike je “žena koja se smeje na beloj pozadini”, ili drugim rečima – slika koju kupujete preko interneta", navodi sajt.

“Kada je moj muž kod kuće, više puta pogleda u frižider i namaže sebi šta na hleb. Zatim se ‚argete‘ prihvatim i sama, a na kraju je sebi namažu i deca”, izjavila je "Selma Muratović iz Sarajeva".

Sličnu izjavu ima "Martina Arsovska" iz Skoplja: “‘Argeta’ mi se jako sviđa jer se lepo maže i ugodnog je mirisa. Moj omiljeni ukus je pikant, a deca obožavaju ukus junior pica.”

"Martina ne postoji, već je samo izmišljena Lažnjak-Keva. Taman kada pomislite da vam mama Selma iz Sarajeva poručuje da cela porodica živi na Pašteticama…saznate da je mama Selma samo jedan od “Šuterstok” modela, te da i ona ne postoji: Maša iz Slovenije je glavni supermodel među mamama. Sem što voli paštetu kada je mama iz Slovenije...Maša se brine i za hormonalni balans žena u Sjedinjenim državama, tačnije u Teksasu".

Priči ovde nije kraj. Pored slika lažnih mama, "argeta" se reklamira i kupljenim fotografijama same paštete.

"To što su mame lažnjaci nekako može i da prođe. Nije lako uloviti mame za slikanje (posebno kad nema keša), ali ne razumem gde je bio problem u lovu na pašteticu? Ima li neke logike u tome da pazarite fotku tuđe paštetice, kada možete da uslikate svoju pašteticu?", pita se sajt vitkigurman.com.

Poznatom proizvođaču mesnih prerađevina ovo nije prvi put da pravi reklamni propust. Naime, u julu prošle godine “Droga Kolinska” morala je, posle intervecije Zaštitnika građana, da ukloni reklamne panoe u zemlji jer je neukusnim humorom grubo vređala dostojanstvo žena. Slovenačka kompanija se tada izvinila ženama zbog nekorektne reklame prema nežnijem polu, jer je na njihovim bilbordima pored slike paštete pisalo muž, fudbal i žena, gde je reč žena precrtana uz poruku “Bez nepotrebnog, užitak je savršen”.

Izvinjenje iz Argete

Iz Argete su reagovali i objasnili o čemu je reč:

"Počeli smo kampanju s dve mame, Tatjanom Mičovič i Natašom Gaon Grujić, koje su zaposlene u Argeti 12 i 7 godina. Tatjana i Nataša pozivaju sve mame iz regije da se pridruže i same provere kvalitetu Argete. Odlučili smo da ne koristimo prijavljene mame pre kraja procesa prijave, jer nismo hteli da se određene mame favoriziraju u toku selekcije, koja će da uslediti u aprilu. U početnoj fazi kampanje koristili smo stvarne izjave mama okupljenih u predkampanji, međutim, odlučili smo da koristimo simboline slike i imena koja prate te stvarne izjave, što je možda dovelo do zabune, za što se izvinjavamo."

Printskrin