Ministarstvo saobraćaja naložilo JP „Putevi Srbije“ da obustavi izgradnju jedne trake puta Kragujevac-Batočina i priključka u mestu Botunje jer su to radili bez odobrenja
BEOGRAD - Prave se Toše.
Magistralni put Kragujevac-Batočina, čiju izgradnju od 2008. finansira Ministarstvo za nacionalni investicioni plan (NIP), JP „Putevi Srbije“ gradi bez građevinske dozvole, saznaje Kurir!
Put nebezbedan
Osim što su se u gradnju ove saobraćajnice upustili bez uredne dokumentacije, ni nekadašnje Ministarstvo za NIP ni sadašnje Ministarstvo regionalnog razvoja i lokalne samouprave nikad nisu ni zatražili građevinsku dozvolu od Ministarstva saobraćaja, zbog čega je republički inspektor za puteve naložio direktoru „Puteva Srbije“ Zoranu Drobnjaku da deonicu odmah vrati u pređašnje stanje.
- Put, kao i priključak u mestu Botunje, gradio se iako investitor nikad nije dobio građevinsku dozvolu, koja je garancija da je projektna dokumentacija urađena po zakonu. Zbog toga se može desiti da put bude loše urađen, a može biti i nebezbedan - kaže izvor Kurira.
Da se druga traka puta Kragujevac-Batočina gradila bez građevinske dozvole, Kuriru je potvrdio i Ljubiša Radojević, republički inspektor za državne puteve, ali je negirao da je imao ovlašćenje da ranije zaustavi gradnju.
- Investitor se nije obratio Ministarstvu saobraćaja da ozvaniči da je to izgradnja državnog puta, za čiju gradnju je nadležna državna inspekcija - kaže Radojević i dodaje da je, čim je taj put prešao u njegovu nadležnost, posle spajanja s državnim putem u Botunji, doneo rešenje da se magistralni put vrati u pređašnje stanje.
Traka se ne radi
Jasna Dimitrijević iz info službe Grada Kragujevca rekla nam je da se druga traka puta ne radi bez dozvole i da radovi nisu počeli.
- To tvrdi direktor preduzeća za izgradnju Kragujevca Veljko Merdžan, a preciznije podatke dobićete od njega - objasnila nam je Dimitrijevićeva. Međutim, on nije odgovarao na naše pozive, a njegova sekretarica nam je rekla da je van zgrade.
Od nadležnih iz Ministarstva za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu do zaključenja broja nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.
Magistralni put Kragujevac-Batočina, čiju izgradnju od 2008. finansira Ministarstvo za nacionalni investicioni plan (NIP), JP „Putevi Srbije“ gradi bez građevinske dozvole, saznaje Kurir!
Put nebezbedan
Osim što su se u gradnju ove saobraćajnice upustili bez uredne dokumentacije, ni nekadašnje Ministarstvo za NIP ni sadašnje Ministarstvo regionalnog razvoja i lokalne samouprave nikad nisu ni zatražili građevinsku dozvolu od Ministarstva saobraćaja, zbog čega je republički inspektor za puteve naložio direktoru „Puteva Srbije“ Zoranu Drobnjaku da deonicu odmah vrati u pređašnje stanje.
- Put, kao i priključak u mestu Botunje, gradio se iako investitor nikad nije dobio građevinsku dozvolu, koja je garancija da je projektna dokumentacija urađena po zakonu. Zbog toga se može desiti da put bude loše urađen, a može biti i nebezbedan - kaže izvor Kurira.
Da se druga traka puta Kragujevac-Batočina gradila bez građevinske dozvole, Kuriru je potvrdio i Ljubiša Radojević, republički inspektor za državne puteve, ali je negirao da je imao ovlašćenje da ranije zaustavi gradnju.
- Investitor se nije obratio Ministarstvu saobraćaja da ozvaniči da je to izgradnja državnog puta, za čiju gradnju je nadležna državna inspekcija - kaže Radojević i dodaje da je, čim je taj put prešao u njegovu nadležnost, posle spajanja s državnim putem u Botunji, doneo rešenje da se magistralni put vrati u pređašnje stanje.
Traka se ne radi
Jasna Dimitrijević iz info službe Grada Kragujevca rekla nam je da se druga traka puta ne radi bez dozvole i da radovi nisu počeli.
- To tvrdi direktor preduzeća za izgradnju Kragujevca Veljko Merdžan, a preciznije podatke dobićete od njega - objasnila nam je Dimitrijevićeva. Međutim, on nije odgovarao na naše pozive, a njegova sekretarica nam je rekla da je van zgrade.
Od nadležnih iz Ministarstva za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu do zaključenja broja nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.
Dragan Kadic
Ugrozili vozače!
U rešenju koje je inspektor za državne puteve 10. aprila uputio JP „Putevi Srbije“ između ostalog piše da je izgradnjom saobraćajnog priključka druge trake puta Kragujevac-Batočina poremećen bezbedan protok saobraćaja i da to za posledicu ima česte saobraćajne nezgode.
Do zaključenja broja odgovore na pitanja od direktora JP „Putevi Srbije“ Zorana Drobnjaka nismo dobili.