Vozili smo
Ševrolet traks - majstor na malom prostoru!
Iako ima gradske dimenzije, „traks“ tokom vožnje pokazuje svoj SUV karakter
Svestran i praktičan.
Davne 1935. godine „Ševrolet“ je napravio vozilo „keriol suburban“, koje se na neki način smatra začetnikom tzv. SUV (sport utiliti vijakl) kategorije. Sedamdeset i osam godina kasnije svetlost dana je ugledao „traks“, kompaktni SUV od kojeg „Ševrolet“ u sve popularnijem segmentu malih terenaca očekuje mnogo.
Kurir je prisustvovao velikoj evropskoj promociji novog mališana organizovanoj u Zadru i okolini. Idealna prilika da više od 800 novinara po različitim vrstama puteva isproba i na pravi način testira kompaktni terenac.
Umeće na putu
Naš izbor je ovog puta bio model sa 1.7 turbo-dizel motorom od 130 „konja“, pogonom na svim točkovima, šestobrzinskim manuelnim menjačem i vrhunskim paketom opreme LT plus. Da budemo iskreni, teško je bilo odoleti, a ne suočiti takav „traks“ sa malo žustrijom vožnjom po auto-putu i magistrali, kao i krivudavim lokalnim i brdskim deonicama, a svoje umeće morao je da pokaže i u gradskim uslovima vožnje. Jednoglasno, ispit je položio.
Lak na volanu
„Traks“ je veoma okretno i udobno vozilo koje se lagano i mekano vozi. Ipak, njegova nešto veća visina, klirens i masa testiranog modela, koji je morao da se izbori s tri putnika i prtljagom, jasno stavljaju do znanja da se nalazite u SUV-u, ali to ne utiče previše na njegove vozne osobine, pre svega zahvaljujući odlično podešenim kontrolama stabilnosti i pogonu na sve točkove. Volan potpomognut električnim servom radi dobar posao, kao i menjač, koji nema prevelik hod.
Preglednost je dobra, a stvari se komplikuju kad ubacite u rikverc, ali parking senzori rešavaju problem. Hvalimo i dizajn i izbor boja. Iako je pobratim sa „opel mokom“, s kojom deli istu tehnologiju, „traks“ je stilski potpuno drugačije vozilo. Kad se sve uzme u obzir, „traks“ ostavlja utisak malog, ali izdržljivog i robustnog terenca koji će, sigurni smo, naći veliki broj kupaca.
Davne 1935. godine „Ševrolet“ je napravio vozilo „keriol suburban“, koje se na neki način smatra začetnikom tzv. SUV (sport utiliti vijakl) kategorije. Sedamdeset i osam godina kasnije svetlost dana je ugledao „traks“, kompaktni SUV od kojeg „Ševrolet“ u sve popularnijem segmentu malih terenaca očekuje mnogo.
Kurir je prisustvovao velikoj evropskoj promociji novog mališana organizovanoj u Zadru i okolini. Idealna prilika da više od 800 novinara po različitim vrstama puteva isproba i na pravi način testira kompaktni terenac.
Umeće na putu
Naš izbor je ovog puta bio model sa 1.7 turbo-dizel motorom od 130 „konja“, pogonom na svim točkovima, šestobrzinskim manuelnim menjačem i vrhunskim paketom opreme LT plus. Da budemo iskreni, teško je bilo odoleti, a ne suočiti takav „traks“ sa malo žustrijom vožnjom po auto-putu i magistrali, kao i krivudavim lokalnim i brdskim deonicama, a svoje umeće morao je da pokaže i u gradskim uslovima vožnje. Jednoglasno, ispit je položio.
Lak na volanu
„Traks“ je veoma okretno i udobno vozilo koje se lagano i mekano vozi. Ipak, njegova nešto veća visina, klirens i masa testiranog modela, koji je morao da se izbori s tri putnika i prtljagom, jasno stavljaju do znanja da se nalazite u SUV-u, ali to ne utiče previše na njegove vozne osobine, pre svega zahvaljujući odlično podešenim kontrolama stabilnosti i pogonu na sve točkove. Volan potpomognut električnim servom radi dobar posao, kao i menjač, koji nema prevelik hod.
Preglednost je dobra, a stvari se komplikuju kad ubacite u rikverc, ali parking senzori rešavaju problem. Hvalimo i dizajn i izbor boja. Iako je pobratim sa „opel mokom“, s kojom deli istu tehnologiju, „traks“ je stilski potpuno drugačije vozilo. Kad se sve uzme u obzir, „traks“ ostavlja utisak malog, ali izdržljivog i robustnog terenca koji će, sigurni smo, naći veliki broj kupaca.
Prostran i udoban
U svega 4,25 metara dugačkom „traksu“ komotno se može smestiti pet odraslih osoba. Sedišta su veoma udobna i prijatna i na dužim relacijama. Posebna pažnja posvećena je pregradama za sitnice, a s obzirom na kompaktnost karoserije za pohvalu je i gepek od skoro 360 litara koji se obaranjem deljivih sedišta može povećati do 1.370 litara.
TRAKS 1,7 D AWD LT plus
Motor: 1.686 cm3
Snaga: 130 KS/4000 o.
Momenat: 300Nm
Dužina/širina/visina: 4.248 /1.776 / 1.674 mm
Međ. razmak: 2.555 mm
Masa: 1.429 kg
0-100 km/h: 9,4 s
Maks. brzina: 188 km/h
Potrošnja : 6 litara
Cena testiranog vozila: 24.232 evra
Osnovni model: 16.390 evra